آکادمی هلاکوئی
1401/06/23
18:20
همکاری ترون با Wintermute به عنوان بازارساز دیفای

تصمیم شبکه بلاک چین Tron برای انتخاب Wintermute…

تصمیم شبکه بلاک چین Tron برای انتخاب Wintermute به عنوان بازارساز رسمی اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) خود، به احتمال قوی به افزایش حجم معاملات در شبکه ای کمک می‌کند که در حال حاضر سریع تر از رقبا رشد می‌کند.


ترون روز دوشنبه گفت که Wintermute که معاملات آن در بازار رمزارزها روزانه به میلیاردها دلار می رسد، ثبات رمزارز TRX، کوین بومی ترون و نقدینگی جفت های معاملاتی اصلی TRX در صرافی های مختلف را فراهم می کند. داده ها نشان می دهند که این همکاری می تواند به این رمزارز کمک کند که حجم معاملات روزانه آن بیش از ۳۹۰ میلیون دلار در چندین صرافی رمزارزی است و آن را در میان یکی از پرمعامله ترین توکن ها قرار می دهد.


با این حال، محبوبیت این شبکه در حال افزایش است. چراکه با وجود کاهش ارزش کل قفل شده در بازارهای دیفای در سایر بلاک چین ها، مانند اتریوم و سولانا، ارزش بازار ترون از ژوئن (خرداد) تاکنون بیش از ۱.۲ میلیارد دلار افزایش داشته است. در مجموع، این اکوسیستم بیش از ۵.۵ میلیارد دلار رمزارز را بصورت قفل شده نگهداری می کند و بازار وام غیرمتمرکز JustLend بیش از ۳.۳ میلیارد دلار را در اختیار دارد.


Wintermute قبلا به عنوان عضوی از سازمان غیرمتمرکز خودمختار Tron (DAO) اعلام شده بود که به آن امکان دسترسی به ضرابخانه و بازخرید USDD را می داد. در ژوئن، دائو حدود ۲۲۰ میلیون دلار رمزارز را برای حمایت از اکوسیستم ترون خریداری کرده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0