آکادمی هلاکوئی
1401/06/20
00:00
بنیاد Algorand سی و پنج میلیون دلار در پلتفرم بحران زده Hodlnaut گذاشته بود

بنیاد Algorand گفت که ۳۵ میلیون دلار USDC…

بنیاد Algorand گفت که ۳۵ میلیون دلار USDC در پلتفرم Hodlnaut، یک وام دهنده بحران زده کریپتویی مستقر در سنگاپور که برداشت برای مشتریان را در ماه گذشته متوقف کرد، داشته است


این شرکت گفت که این رقم کمتر از ۳ درصد از دارایی های بنیاد الگوراند را نشان می دهد و افزود که به دلیل این موضوع، مشکلات عملیاتی یا مربوط به نقدینگی را پیش بینی نمی کند.


این بنیاد روز جمعه گفت: به عنوان بخشی از ماموریت بنیاد، هر از چند گاهی بخشی از سرمایه مازاد خزانه خود را برای تولید بازدهی به منظور توسعه اکوسیستم الگوراند سرمایه گذاری می کنیم و این وجوه برای این منظور سرمایه گذاری شده است.


هودلنات برداشت برای مشتری را در ۸ اوت(۱۷مرداد) به دلیل مشکلات نقدینگی متوقف کرد. همانطور که The Block ماه گذشته با استناد به سوگندنامه ها گزارش داد، شرکت متحمل ضررهای سنگینی در فروپاشی اکوسیستم Terra شده است.


هودلنات حدود ۳۱۷ میلیون دلار را در قالب terraUSD (UST)، استیبل کوین شکست خورده، در پروتکل Anchor در Terra قرار داده بود تا راهی برای ارائه سود بالا به مشتریان خود داشته باشد. در ماه مه، استیبل کوین ترا UST به شدت پرونده با دلار را از دست داد و بر اساس سوگندنامه، ۱۸۹.۷ میلیون دلار ضرر به Hodlnaut وارد کرد.


بنیاد Algorand گفت که تمام راه حل های قانونی را برای به حداکثر رساندن بازیابی دارایی از Hodlnaut دنبال می کند.



بنیاد اشاره کرد که در ۲۹ اوت(۷شهریور)، دادگاه عالی سنگاپور نامزدهای الگوراند، آنجلا ای(Angela Ee) و آرون لوه(Aaron Loh) از مشاوران شرکت EY را به عنوان مدیران موقت قضایی هودلنات منصوب کرد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: theblock


انتهای خبر

0
0