همفکران
1401/03/04
09:20
تغییرسهام سهامداران عمده/ خریدو فروش در خودرویی ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در گروه بانکی ها، صندوق سرمایه گذاری.ا.بازارگردانی ملت ۲۴ میلیون از سهام بانک ملت، شرکت بارقه امید ایرانیان نزدیک به ۷ میلیون از سهام بانک پاسارگاد و صندوق سرمایه گذاری مشترک کارگزاری کارآفرین بیش از ۳میلیون از سهام بانک کارآفرین و شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی وگردشگری ایران بیش از یک میلیون از سهام بانک گردشگری را خریداری کردند اما شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات ۲۴ میلیون از سهام بانک صادرات ایران را بفروش رساند .


در دارویی ها شرکت سرمایه گذاری البرز بیش از یک میلیون از سهام این مجموعه را و شخص حقیقی یک میلیون از سهام جام دارو را خریداری کرد.


در ادامه در ماشین سازی اراک ، شرکت سرمایه گذاری سامان فرهنگیان، شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان ، شرکت سرمایه گذاری سرمایه گستر سهند و شرکت سرمایه گذاری تدبیرفرهنگیان جمعا ۴ میلیون از سهام ماشین سازی اراک را خریداری کردند.


صندوق.س بازارگردانی امیدلوتوس پارسیان یک میلیون از سهام تولید محور خودرو را خریداری کرد،صندوق بازارگردانی امیدلوتوس پارسیان همچنین ۵ میلیون از سهام ایران خودرو دیزل را نیز خریداری کرد اما صندوق سرمایه گذاری بازارگردانی معیار و صندوق بازارگردانی تاک دانا جمعا بیش از ۳ میلیون از سهام گروه اقتصادی کرمان خودرو را بفروش رساندند.


در سیمانی ها نیز صندوق سرمایه گذاری بازارگردانی توسعه ملل بیش از یک میلیون از سهام سیمان شمال را خریداری کرد و شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر ۲ میلیون از سهام سیمان کردستان را بفروش رساند.





انتهای خبر

0
0