اخبار اکس نوین
1400/07/29
11:32
پیش‌بینی ایلان ماسک: قیمت بیت کوین ۶۹ هزار دلاری خواهد شد

اکس نوین: باوجوداینکه قیمت بیت کوین هنوز ۴.۵ درصد تا ۶۹ هزار دلار فاصله دارد، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا معتقد است پادشاه به‌زودی به این سطح خواهد رسید. ثروتمندترین فرد جهان در توییتی تصویری از زوجی را منتشر کرد که از روی تخت به قیمت بیت کوین و اتریوم خیره شده‌اند و قیمت این دو ارز مقداری بالاتر از سطح فعلی است. همانطور که پیش‌تر گزارش دادیم، قیمت بیت کوین دیروز بعد از ظهر بالاخره پس از ۶ ماه رکوردشکنی کرد و به اوج ۶۷ هزار دلاری رسید البته از آن زمان قیمت کمی کاهش پیدا کرده و در کانال ۶۵ هزار دلار معامله می‌شود. به نظر می‌رسد با رکوردشکنی…

اکس نوین : باوجوداینکه قیمت بیت کوین هنوز ۴.۵ درصد تا ۶۹ هزار دلار فاصله دارد، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا معتقد است پادشاه به‌زودی به این سطح خواهد رسید.


ثروتمندترین فرد جهان در توییتی تصویری از زوجی را منتشر کرد که از روی تخت به قیمت بیت کوین و اتریوم خیره شده‌اند و قیمت این دو ارز مقداری بالاتر از سطح فعلی است.


همانطور که پیش‌تر گزارش دادیم، قیمت بیت کوین دیروز بعد از ظهر بالاخره پس از ۶ ماه رکوردشکنی کرد و به اوج ۶۷ هزار دلاری رسید البته از آن زمان قیمت کمی کاهش پیدا کرده و در کانال ۶۵ هزار دلار معامله می‌شود.


به نظر می‌رسد با رکوردشکنی جدید، ایلان ماسک دوباره تصمیم گرفته باشد تا بر قیمت بیت کوین تاثیر خود را بگذارد و به همین خاطر پیش‌بینی ۶۹۴۲۰ دلاری شدن بیت کوین را مطرح کرده است.


عدد ۴۲۰ در حال حاضر یکی از اعداد به ظاهر مرتبط با شرکت تسلاست. ایلان ماسک چند سال پیش در توییتی در رابطه با خصوصی‌سازی شرکتش با قیمت ۴۲۰ دلار به ازای هر سهم منتشر کرد که با جریمه ۴۰ میلیون دلاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار روبه‌رو شد. علاوه بر این، روز بیستم ماه آوریل نیز به همین خاطر توسط طرفداران، روز ایلان ماسک نامیده می‌شود.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0