همفکران
1400/03/19
11:16
#مجمع #دفارا 📌 گزارش همفکران از مجمع شرکت داروسازی فارابی: ✅ در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص حمایت از سهم: هم تیپیکو و هم شستا حمایت خوبی از سه...

#مجمع


#دفارا



📌 گزارش همفکران از مجمع شرکت داروسازی فارابی:



✅ در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص حمایت از سهم: هم تیپیکو و هم شستا حمایت خوبی از سهام شرکت های زیر مجموعه داشتند. از اولین شرکت هایی بودیم که بازار گردان گرفتیم و منابع نقدی تزریق کردیم.



دارویی تامین فقط شرکت سرمایه گذاری نیست. ما اول باید شرکت های دارویی را به بهترین شکل اداره کنیم. در ضمن ما الان داریم در باره اتفاقی که افتاده صحبت می‌کنیم. سال قبل در مجامع از ما می پرسیدند که چرا سهم می فروشید و نمی گذارید رشد کند یا پرونده داریم که چرا سهام را باقیمت بالاتر نفروختیم.


ما سهام فروختیم مثل ژلاتین کپسول ولی ماموریت ما سودآوری از خرید و فروش سهام نیست. بازارگردان در آن مقطع داشتیم ولی خیلی جدی نبود.



✅ بخشی از مطالبات ما از جلال آرا گرفته شده است. بخشی از سوله ها و تجهیزات پزشکی توقیف شده که در حال طی کردن مراحل مزایده است. آنها یک ملکی در دزاشیب تهران دارند که به عنوان پشتوانه چک ها گذاشته بودند. بانک سامان هم راهن این ملک است. ارزیابی ما ارزش ۱۵۰ میلیارد تومانی است و ما را به مطالباتمان می رساند. با بانک سامان وارد مذاکره شدیم. قصد دارند آنجا را به مزایده بگذارند و بعد طلب ما را هم بپردازند.



✅ ما وابستگی زیادی به ارز ۴۲۰۰ داریم و اگر حذف شود حاشیه سود ناخالص ما رشد زیادی خواهد داشت.



انتهای خبر

0
0