بورس۲۴
1401/10/18
15:20
تداوم تزریق پول خرد به بازار برای سومین روز متوالی؛ در مجموع بالغ بر ۱,۳ همت

طی روز جاری خریداران قدرت برتر را در اختیار داشتند. تا پایان حدود ۸۴ درصد از نمادها سبزپوش بودند. گروه خودروو ساخت قطعات برخلاف روزهای گذشته، امروز اقبال چندانی از سوی حقیقی ها نداشتند و بیشترین توجه حقیقی ها به نمادهای گروه بانکی، پالایشی و برخی فلزی ها بود.

تداوم تزریق پول خرد به بازار برای سومین روز متوالی؛ در مجموع بالغ بر 1,3 همت

بورس۲۴ : طی روز جاری خریداران قدرت برتر را در اختیار داشتند. تا پایان حدود ۸۴ درصد از نمادها سبزپوش بودند. گروه خودروو ساخت قطعات برخلاف روزهای گذشته، امروز اقبال چندانی از سوی حقیقی ها نداشتند و بیشترین توجه حقیقی ها به نمادهای گروه بانکی، پالایشی و برخی فلزی ها بود.


تا پایان بیش از ۱,۱ همت صف خرید پشت بیش از ۲۰۰ نماد باقی ماند و عرضه نشد.


ارزش معاملات خرد با رشد ۲۳ درصدی نسبت به دیروز به محدوده ۹,۵۵۰ میلیارد تومان رسید. پرمعامله ترین گروه ها به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، بانک ها و موسسات، محصولات شیمیایی و فرآورده های نفتی بودند.


تراز پول خرد بازار مثبت ۵۹۰ میلیارد تومان و در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله منفی ۷۰۰ میلیارد تومان بود.


صدرنشین ورود پول های خرد بازار گروه های استخراج کانه های فلزی، فرآورده های نفتی و بانک ها و موسسات و از بین نمادها وپاسار، شتران، ومعادنح، قچار، اپال، شبندر، وبملت، کویر، فملی، شپنا و ومعادن بودند.


عمده ترین خروج پول خرد از گروه های خودرو و ساخت قطعات، حمل وو نقل و سیمان و نمادهای خودرو، خساپا، خزامیا، خبهمن، خکرمان، وسینا، شگویا، حکشتی، کرمان، آریا و حفارس اتفاق افتاد که به بیشترین حمایت از سوی حقوقی ها همراه شد.


در پایان شاخص کل رشد ۳۷ هزار واحدی معادل ۲,۳۳ درصد را ثبت کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۶۳۵ هزار واحد ایستاد. نمادهای فولاد، کگل، شستا، فارس، وپاسار، شپنا و نوری بیشترین تاثیر مثبت را بر آن داشتند.


شاخص هموزن نیز با ۱۰ هزار واحد افزایش معادل ۲,۱۴ درصد رشد کرد و به محدوده ۴۹۲ هزار واحد رسید. شاخص فرابورس هم ۴۹۰ واحد ارتقا یافت.

انتهای خبر

0
0