بورس پرس
1400/04/01
00:00
۶ سهامدار حقیقی و حقوقی فروشنده بلوک ۴۵.۶ درصدی "معیار" شدند + شرایط

شرایط و زمان عرضه بلوک ۴۵.۶ درصدی سهام سرمایه گذاری معیار صنعت پارس توسط ۶ سهامدار حقوقی و حقیقی در بازار پایه فرابورس اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، دو شرکت مهندسی فن گستر پارس، توسعه تجارت رهیاب فن گستر و چهار سهامدار حقیقی در نظر دارند بلوک ۴۵.۶۷ درصدی سهام سرمایه گذاری معیار صنعت پارس را بطور عمده یا نقد و شرایطی در بازار پایه فرابورس به فروش برسانند.


به این ترتیب، مقرر شده ۲۲ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۹۴۸ سهم در نماد "معیار ۴ " روز یکشنبه سوم مرداد از طریق کارگزاری نهایت نگر عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۵۳۵۳۵ ریال، قیمت پایه کل ۱۲۲.۲ میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۱۲.۲ میلیارد تومان تعیین شده است.


خریدار در صورت تمایل به خرید شرایطی باید حصه نقدی ثمن معامله معادل ۲۰ درصد ارزش کل معامله را نقدی حداکثر طی ۴ روز کاری پس از انجام معامله به حساب سپرده گذاری مرکزی واریز و تاییدیه را به معاونت بازار فرابورس ارائه دهد. برای باقیمانده ثمن معامله، معادل ۸۰ درصد ارزش کل معامله نیز باید ۶ قسط مساوی با فواصل ماهانه در وجه فروشندگان ارائه کند که تاریخ اولین قسط یک ماه پس از قطعی شدن معامله در فرابورس است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0