رمزارز نیوز
1401/06/30
13:00
رمزارزهای ترند در شبکه‌های اجتماعی کدامند؟

علی‌رغم افت قیمت ارزهای دیجیتال در یک هفته اخیر، چند ارز دیجیتال خاص جهش گسترده‌ای را در تعاملات با جامعه… مطالعه مطلب ...

علی‌رغم افت قیمت ارزهای دیجیتال در یک هفته اخیر، چند ارز دیجیتال خاص جهش گسترده‌ای را در تعاملات با جامعه رمزارزها ثبت کرده‌اند.


در همین راستا، پلتفرم Santiment آمارهای جالبی را در مورد برترین دارایی‌های دیجیتال که توجه جامعه رمزارزها را به خود جلب کرده‌اند، به اشتراک گذاشته است. به گزارش Santiment، برترین دارایی‌های دیجیتال از این نظر در چند روز گذشته، ریپل، کاردانو، شیبا، اتریوم و پالیگان، هستند. در حالی که این ارزهای دیجیتال در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی از جمله توییتر و فیس‌بوک بسیار مورد اشاره قرار گرفته‌اند، سایر ارزهای دیجیتال تعامل کمتری داشته‌اند.


بازار رمزارزها در هفته گذشته به وضوح ضربه بزرگی خورده است، اما جالب است که بدانیم علایق مردم به کدام سو تغییر کرده است. قابل ذکر است، ارزهای دیجیتال مذکور، حداقل یک به‌روزرسانی را دارند که در حال انجام بوده یا اجرا شده است. کاردانو به راه‌اندازی هارد فورک مورد انتظار Vasil نزدیک است. این ارتقا مهم‌ترین هارد فورک کاردانو از زمان راه‌اندازی شبکه خواهد بود. در مورد ریپل، باید گفت که این پروژه بلاکچین همچنان به جذب مشارکت‌های اجتماعی ادامه داده است؛ زیرا این شرکت و کمیسیون اوراق بهادار آمریکا درخواست حکم اختصاری (summary judgment) را به طور علنی ارائه کرده‌اند. نشانه‌ها و مدارک حاکی از نزدیک شدن به پایان دعوی است. علاوه ‌بر ‌این، شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا نیز فاش کرده که بازی شیبا به زودی در سطح جهانی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، رویداد Merge اتریوم هم که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، در اوایل هفته گذشته تکمیل شد، رویدادی که منجر به تولد یک شبکه اثبات کار دیگر به نام EthereumPoW گردید.


انتهای خبر

0
0