بورس پرس
1401/05/29
17:14
آخرین قیمت بازار ۱۸ محصول ایران خودرو و سایپا با کاهش ۳ تا ۹ میلیونی

آخرین قیمت روز بازار ۱۸ محصول ایران خودرو و سایپا در اثر افت تقاضا و عرضه خودروها در بورس با کاهش ۳ تا ۹ میلیون تومانی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سعید موتمنی ئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران با اشاره به ریزش قیمت ها در بازار خودرو به تسنیم گفت: هر چه عرضه خودرو توسط خودروسازان بیشتر شود، قیمت ها قطعا ریزش بیشتری خواهند داشت.


وی افزود: اثر روانی مذاکرات در هفته های اخیر بازار را با شوک شدیدی در قیمت انواع خودروهای داخلی و وارداتی روبرو کرده و خریداری در بازار وجود ندارد. با صورت گرفتن توافقات بین المللی می توان به کاهش بیشتر قیمت ها امیدوار بود .به همین دلیل مشتریان از خرید عقب نشینی کرده و منتظر هستند تا ببینند در آینده چه اتفاقی در بازار رخ خواهد داد.


بر اساس این گزارش، هفته گذشته گروه بهمن اقدام به عرضه ۱۷۵ دستگاه خودرو فیدلیتی پنج نفره و فیدلیتی هفت نفره، ۲۵۰ دستگاه دیگنیتی کرد که این موضوع هم بر کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار اثرگذار بود.


بررسی بازار امروز خودرو نشان می دهد کوییکR و پژو ۲۰۷ دنده ای کاهش ۸ میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند. علاوه براین در برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا مانند ساینا و سمند نیز کاهش ۷ تا ۹ میلیون تومانی قیمت ها مشاهده شد.


۲۰۶ میلیون تومان


تلگرام اصلی بورس پرس : http://t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0