آکادمی هلاکوئی
1400/10/03
10:50
همچنان که معامله گران به “رالی بابا نوئلی” امیدوار بودند بیت کوین ۵۰۰۰۰ دلار را پس گرفت

بیت‌کوین، ارز رمزنگاری شده پیشرو، در ساعت ۷:۴۹…

بیت‌کوین، ارز رمزنگاری شده پیشرو، در ساعت ۷:۴۹ بعد از ظهر به بالاترین سطح خود یعنی ۵۱۳۸۶ دلار رسید.بیت کوین در صرافی بیت استمپ در عرض یک روز بیش از ۵ درصد افزایش یافته است.


chrt 1 - همچنان که معامله گران به

پادشاه کریپتو اکنون به بالاترین سطح خود از ۷ دسامبر(۱۶آذر) رسیده است و از پایین ترین سطح محلی خود یعنی حدود ۴۲۰۰۰ دلار ۲۲ درصد بهبود یافته است.


تقریبا همه ۱۰۰ ارز دیجیتال بزرگ در سود هستند،SushiSwap (SUSHI) با ۲۳.۷۴٪ پیشتاز در بهبود بازار و بخش مالی غیرمتمرکز از بقیه بازار بهتر است. Aave (AAVE)، Compound (COMP) و Uniswap (UNI) نیز سودهای دو رقمی را ثبت کرده اند


یک رالی بابانوئلی محتمل است


معامله گران ارزهای دیجیتال امیدوارند که یک به اصطلاح رالی بابا نوئلی، یک اثر تقویمی قابل توجه، بتواند قیمت بیت کوین را تا پایان سال افزایش دهد.


این اصطلاح توسط معامله گران بازار سهام ایالات متحده در سالنامه معامله گران سهام در سال ۱۹۷۲ ابداع شد. در طول ۹۲ سال گذشته، شاخص S&P ۵۰۰ در یک دوره معاملاتی ۹ روزه که شامل آخرین جلسه معاملاتی سال و دو جلسه معاملاتی در ژانویه است، نرخ برد ۷۷ درصدی را ثبت کرده است.


از لحاظ تاریخی، بیت کوین در طول دوره ۹ روزه فوق عملکرد ضعیفی نسبت به بازار سهام ایالات متحده دارد، به همین دلیل است که احتمال افزایش بابانوئل برای سهام بسیار کمتر از بیت کوین است. با این حال، اگر این ارز دیجیتال پرچمدار به بهبودی قوی خود ادامه دهد، امسال می تواند متفاوت باشد.


همانطور که U.Today گزارش داد، مایک نووگراتز گفت که انتظار ندارد بیت کوین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ به دلیل احساسات نزولی در بازار سهام افزایش یابد.


بیت کوین باید ۱۱ درصد دیگر طی هفت روز باقیمانده افزایش یابد تا بتواند دسامبر را در سود به پایان برساند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0