آکادمی هلاکوئی
1400/10/26
00:50
اجلاس Ethereal Summit سال ۲۰۲۲ در وایومینگ، در تاریخ ۹ مارس!

کانسنسیز مش(ConsenSys Mesh)، انکوباتور بلاک چین، روز جمعه…

کانسنسیز مش(ConsenSys Mesh)، انکوباتور بلاک چین، روز جمعه اعلام کرد که رویداد بعدی اتریل (Ethereal) در جکسون، وایومینگ(Jackson, Wyoming)، از ۹ مارس تا ۱۱ مارس(۱۸ تا ۲۰ اسفند) برگزار خواهد شد.


رویداد امسال اتریل کمپ (Camp Ethereal) نام دارد و یک نسخه بوتیکی از اتریل سامیت(Ethereal Summit) است، رویداد امضایی در تقویم بین‌المللی بلاک چین از زمانی که در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) آغاز به کار کرد. مانند اجلاس مجازی اتریل سال گذشته، این رویداد مجددا توسط دیکریپت (Decrypt) پشتیبانی می‌شود.


در اجلاس مجازی دو روزه سال گذشته، مجموعه‌ای از سخنرانان از جمله ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin)، مارک کوبان(Mark Cuban)، ادوارد اسنودن(Edward Snowden)، مایک نووگراتز(Mike Novogratz)، جو لوبین(Joe Lubin)، کیتلین لانگ(Caitlin Long)، سام بنکمن-فرید(Sam Bankman-Fried)، سرگئی نظروف(Sergey Nazarov)، چانگ‌پنگ ژائو(Changpeng Zhao)، کامرون(Cameron) و تایلر وینکلووس(Tyler Winklevoss)، پی پی پلیزر (pplpleasr)، اولاف کارلسون وی(Olaf Carlson-Wee)، آرون رایت(Aaron Wright)، و شهردار فرانسیس سوارز(Francis Suarez)، ارائه شد.


امسال، Ethereal به صورت حضوری، با سخنرانان عالی و تمرکز بر گردهمایی‌های اجتماعی صمیمی بازگشته است. ما در مورد اتریوم(Ethereum)، دیفای(DeFi)، DAO، NFT، مقررات و موارد دیگر صحبت خواهیم کرد. این رویداد از تمام دستورالعمل های ایالتی محلی برای رویه های ایمنی COVID-۱۹ پیروی می کند.


اجلاس Ethereal، پیوند بین فناوری و افراد در خط مقدم آن است که فن‌آوران، شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و هنرمندان را گرد هم می‌آورد تا با آخرین پیشرفت‌ها در تمرکززدایی، تعامل کنند. این اجلاس شامل گفتگوهایی در مورد صنعت بلاک چین و رویدادهایی است که فناوری ها و شیوه های جدید را برجسته می کند.


این اولین نسخه Camp Ethereal و هشتمین گردهمایی Ethereal است که پس از رویدادهای موفق در نیویورک، سانفرانسیسکو و تل آویو انجام می شود.


Ethereal Summit را برای آخرین به روز رسانی ها در توئیتر دنبال کنید.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: decrypt


انتهای خبر

0
0