سهامیاب - آموزش بورس
1400/04/27
08:22
#سیمان ✍️گروه سیمانی روز گذشته با 205 میلیارد تومان ارزش معامله از صنایع مورد اقبال بازار بود. طی روزهای آتی با رسیدن گزارش‌های میان‌ دوره‌ای نماد...

#سیمان



✍️گروه سیمانی روز گذشته با ۲۰۵ میلیارد تومان ارزش معامله از صنایع مورد اقبال بازار بود. طی روزهای آتی با رسیدن گزارش‌های میان دوره‌ای نمادهای این گروه به لحاظ بنیادی و قیمتی الک خواهند شد.



📈در این گروه سیمان غرب‌نشین کشور با افزایش تقاضا همراه است. #سغرب از شرکت‌های تابعه #سفارس است. شناوری کم و کوچک بودن نماد موجب حرکت پرشتاب در صعود و ریزش شده است. این سهم اخیرا از مقاومت ۲.۴۰۰ تومانی عبور کرده است. بنابراین هر اصلاحی در سغرب، فرصت خرید و نوسان‌گیری خواهد بود.



🌀#سفانو دیگر زیرمجموعه سفارس است با مالکیت ۷۶ درصدی که پس از ۴۷ درصد بازدهی، چند روزی است که بین محدوده ۲.۷۰۰ تا ۳.۰۰۰ تومان در نوسان است و چنانچه از محدوده ۳.۰۰۰ تومان عبور کند، هدف ۳.۳۷۰ تومانی را دنبال خواهد کرد.



🌀و در نهایت به #سهرمز اشاره داشته باشیم که پس از سقوط آزاد ۳۰ درصدی، چند روزی است که پر حجم معامله می‌شود. این سهم در ناحیه ۱.۸۰۰ تومان (با یک تلورانس ۵ درصدی) به سطح حمایتی خوبی می‌رسد. سهرمز از نظر بنیادی شرایط خوبی دارد و رسیدن یک گزارش خوب می‌تواند شرایط معاملاتی او را تغییر دهد.



انتهای خبر

0
0