بورس۲۴
1401/10/27
08:29
آلومراد با منابع حاصل از افزایش سرمایه چه می کند؟

بهاروند گفت: افزایش سرمایه منجر به آورده نقدی در این مجتمع تولیدی خواهد شد به طوری که صرف خرید شمش و دپوی آن می شود.

آلومراد با منابع حاصل از افزایش سرمایه چه می کند؟

بورس۲۴ : بهاروند گفت: افزایش سرمایه منجر به آورده نقدی در این مجتمع تولیدی خواهد شد به طوری که صرف خرید شمش و دپوی آن می شود.


اکبر بهاروند مدیرعامل آلومراد با اشاره به افزایش نرخ ارز و تاثیر آن بر رشد قیمت شمش مورد نیاز فمراد به خبرنگار بورس۲۴ اظهار داشت: امکان خرید و ذخیره سازی شمش آلومینیوم از طریق افزایش سرمایه فراهم شده به طوری که هم اکنون می توان افزایش نرخ تورم را مدیریت کرده و سودی مناسب به دست آورد.


وی با تاکید بر نگهداری نرخ تولید یادآور شد: فمراد در چند سال اخیر توانست نرخ رشد تولید خود را شکسته و رکوردشکنی کند؛ بنابراین لازم است تا این روند با مدیریت، حفظ شود.


بهاروند یکی از برنامه های توسعه ای فمراد را رشد نرخ تولید دانست و گفت: در همین زمینه کوره ذوب و خط DC و کوره هموژن راه اندازی کرده به طوری برای استفاده از ظرفیت تولیدی اضافه شده نیازمند به مواد اولیه از جمله شمش آلومینیوم هستیم.


وی همچنین از نوسازی دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید خبر داد و یادآور شد: ارتقاء سطح کیفیت و کمیت تولیدات آلومراد بسیار مهم بوده زیرا نتیجه این اقدام در افزایش سهم بازار داخلی و میزان صادرات تاثیر به سزایی خواهد داشت.


مدیرعامل فمراد تصریح کرد: میزان عرضه محصولات این مجتمع تولیدی در بورس کالا نیز افزایش می یابد.

انتهای خبر

0
0