بورس پرس
1400/05/14
00:00
مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه ۲۵ درصدی تمدید شد

شرکت دارویی با گذشت بیش از سه ماه از برگزاری مجمع فوق العاده و عدم اخذ مجوز انتشار پذیره نویسی از تمدید مجدد مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه ۲۵ درصدی به مدت ۳۰ روز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت دارویی ره آورد تامین از تمدید مجدد مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه ۲۵ درصدی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به مدت ۳۰ روز و تا ۱۵ شهریور خبر داد.


براین اساس، اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای بازگشت به نامه ۱۲ مرداد مبنی بر درخواست تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه اعلام کرد: به استناد ماده ۶ دستورالعمل اجرایی افزایش سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران و فرابورس از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم و باتوجه به دلیل ارائه شده، مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت به مدت ۳۰ روز و تا ۱۵ شهریور تمدید می‌شود.


با عنایت به گذشت بیش از سه ماه از تاریخ برگزاری مجمع فوق العاده به منظور تصویب افزایش سرمایه و عدم اخذ مجوز انتشار اعلامیه پذیره نویسی از مرجع ثبت شرکت ها ضروری است پیگیری های لازم در این خصوص صورت پذیرد. مسئولیت جبران هرگونه ضرر و زیان ناشی از تاخیر درخصوص موارد فوق بر عهده کلیه اعضای هیات مدیره خواهد بود. در خصوص دلایل عدم اخذ مجوز انتشار اعلامیه پذیره نویسی از مرجع ثبت شرکت ها، افشای لازم طریق کدال صورت پذیرد.


بنابراین گزارش، مجمع فوق العاده دارویی ره آورد تامین ۸ اردیبهشت برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه ۲۵ درصدی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مورد تصویب قرار گرفت. انجام پذیره نویسی از طریق سلب حق تقدم از سهامداران فعلی حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ مجوز (۲۱ فروردین) امکان‌پذیر است و عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از سازمان خواهد بود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0