پارسیس تحلیل
1400/07/21
08:27
#زغالسنگ‌حرارتی رکورد زد 🔥 قیمت زغال سنگ حرارتی چین روز چهارشنبه به بالاترین رکورد خود رسید زیرا سیل اخیر در استان اصلی تولید زغال سنگ در شانکسی ،...

#زغالسنگ‌حرارتی رکورد زد



🔥 قیمت زغال سنگ حرارتی چین روز چهارشنبه به بالاترین رکورد خود رسید زیرا سیل اخیر در استان اصلی تولید زغال سنگ در شانکسی ، سمت عرضه را بدتر کرد


✔️ چین ، بزرگترین مصرف کننده زغال سنگ در جهان ، با بحران فزاینده انرژی ناشی از کمبود و قیمتهای بالای سوخت مواجه است. دولت اقدامات مختلفی را برای افزایش تولید زغال سنگ و مدیریت تقاضای برق در کارخانه های صنعتی انجام داده است.


🔸دولتهای محلی شانشی و مغولستان داخلی به ۲۰۰ معدن دستور داده اند تا تولید خود را افزایش دهند ، اما باران بی وقفه ۶۰ معدن را در شانشی زیرآب برد. یک مقام شانشی روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: چهار معدن با ظرفیت تولید سالانه ۴.۸ میلیون تن بسته بودند.


✅ معاملات آتی ذغال سنگ حرارتی ژانژو در ماه ژانویه در معاملات روز چهارشنبه با افزایش ۸ درصدی به ۱،۷۸۱ یوان در تن رسید که نسبت به سال گذشته ۱۲۴ درصد افزایش داشته است. معاملات آتی ماه نوامبر با ۹.۴ درصد افزایش به بیش از ۱۸۰۰ یوان رسید.



اختصاصی کانال تحلیلی پارسیس



انتهای خبر

0
0