بورسینه
1400/03/01
16:19
🔹روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #وپاسار، #فملی، #برکت، #خودرو و #وملل به ترتیب در رتبه اول تا پن...

🔹روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #وپاسار، #فملی، #برکت، #خودرو و #وملل به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در اولین روز هفته معادل ۱۳۰میلیارد تومان سهام بانک پاسارگاد دست به دست شد، ملی صنایع مس ایران پس از معاملاتی به ارزش ۱۲۰میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه دارویی برکت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام تولید برق ماهتاب کهنوج (#بکهنوج) با ۲۱درصد افت و سهام قاسم ایران (#قاسم) با افت ۱۶درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کردند.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که ۴۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۲۷۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۰.۸درصد از کل سهام گروه دارویی برکت (#برکت) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۹.۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۶نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0