بورس۲۴
1400/06/10
14:22
صادرات پی وی سی پتروشیمی غدیر هم از بورس کالا آغاز شد/ رقابت ۶.۵ درصدی خریداران در تالار کیش

دقایقی قبل فروش صادراتی ۲۹۷۶ تن پلی وینیل کلراید (PVC) پتروشیمی غدیر در رقابت داغ خریداران از طریق رینگ صادراتی بورس کالای ایران کلید خورد؛ از نکات مهم آغاز صادرات پتروشیمی غدیر از بورس کالا، فرش قرمز خریداران در تالار کیش بود به طوریکه در برابر عرضه ۲۹۷۶ تنی، صف تقاضای ۷۴۴۰ تنی شکل گرفت و این محصول با رقابت ۶.۵۹ درصدی فروخته شد.

بورس۲۴ : دقایقی قبل فروش صادراتی ۲۹۷۶ تن پلی وینیل کلراید (PVC) پتروشیمی غدیر در رقابت داغ خریداران از طریق رینگ صادراتی بورس کالای ایران کلید خورد؛ از نکات مهم آغاز صادرات پتروشیمی غدیر از بورس کالا، فرش قرمز خریداران در تالار کیش بود به طوریکه در برابر عرضه ۲۹۷۶ تنی، صف تقاضای ۷۴۴۰ تنی شکل گرفت و این محصول با رقابت ۶.۵۹ درصدی فروخته شد.


به گزارش «کالاخبر»؛ پتروشیمی غدیر امروز پی وی سی تولیدی گرید S۶۵ را ۱۷۰۰ دلار روی تابلوی رینگ صادراتی بورس کالا برد که در نهایت با رقابت خریداران بهای این محصول به ۱۸۱۲ دلار رسید.


امروز همچنین پتروشیمی آبادان توانست برای چهارمین بار عرضه موفق پی وی سی صادراتی در بورس کالا داشته باشد؛ به طوریکه ۳۱۵ تن پلی وینیل کلراید گرید S۷۰ این شرکت در رقابت مشتریان ۱۸۴۰ دلار به فروش رفت.


پی وی سی این شرکت که به قیمت پایه ۱۸۳۰ دلار عرضه شده بود با تقاضای ۴۵۰ تنی همراه و در نهایت با رقابت ۰.۵۵ درصدی بر سر قیمت فروخته شد.


با معاملات صورت گرفته امروز، حجم پی وی سی صادراتی از مسیر بورس کالا به ۴ هزار و ۷۹۱ تن رسید.


منبع: کالاخبر


انتهای خبر

0
0