ارزینکس
1401/03/31
09:58
💢 مروری بر پروژه ONDO FINANCE 🔘 پروژه ONDO FINANCE یک بانک سرمایه گذاری منبع باز بدون مجوز و غیرمتمرکز است. هدف اصلی خدمت رسانی، اتصال سهامداران م...

💢 مروری بر پروژه ONDO FINANCE



🔘 پروژه ONDO FINANCE یک بانک سرمایه گذاری منبع باز بدون مجوز و غیرمتمرکز است. هدف اصلی خدمت رسانی، اتصال سهامداران مختلف در اکوسیستم دیفای از جمله DAOها و سرمایه‌گذاران خرد از طریق خدمات آن چین [ ON-CHAIN ] است و در آینده‌ای نزدیک محصولات مالی را از بسیاری از پروتکل‌ها و همچنین زنجیره‌های بلوکی مختلف با هم ترکیب می‌کند سپس این موارد به دست آمده را دوباره تجزیه می‌کند تا با آنچه که سرمایه‌گذاران مختلف به دنبال آن هستند مطابقت داشته باشد و ان را عرضه نماید. در واقع مدل کسب و کار ONDO این است که عرضه و تقاضای سرمایه را میانجی‌گری نماید و با خواست سرمایه‌گذاران مطابقت دهد، بسیار شبیه به یک بانک سرمایه گذاری سنتی با این حال این پروژه از چند جهت با یک بانک سرمایه گذاری سنتی تفاوت دارد :



۱. تمام فرایند‌ها به صورت کدهایی منبع باز رخ می‌دهند.



۲. کل مجموعه به عنوان یک DAO اداره می‌شود و متعلق به یک مجموعه توزیع شده از شرکت کنندگان از جمله بسیاری از کاربران است.



۳. یک سیستم انگیزشی دارد که موجب آن هرکسی قادر است محصول و خدماتی را ایجاد کند یا به اکوسیستم ارزش‌هایی را اضافه نماید و در ازای آن پاداش بگیرد.



۴. بخشی به نام ONDO FINANCE VAUITS دارد که با آن به سرمایه گذاران برای تعادل بیشتر بین ریسک و پاداش راهنمایی ارائه می‌دهد. این بخش با ارائه نقدینگی در پروتکل‌های دیفای مانند SUSHI SWAP و پرداخت بازدهی به سرمایه گذاران، در دو بخش بازدهی ثابت و متغیر، برای کاربران بازده‌ی ایجاد می‌کند. این پروژه توسط ۳ شرکت بزرگ و به نام در حوزه هک و امنیت کدهایش چک شده شرکت PECKSHIELD و QUANTSTAMP و CERTICK.



🔘 توکنومیک :


اسم توکن پروژه ONDO است و به تعداد ۱۰ میلیارد واحد از آنها ایجاد شده.


تیم پروژه اعتقاد دارد که تنظیم توکن برای عرضه باید با همکاری و تلاش جامعه باشد و حال حاضر با در نظر گرفتن این موضوع اکثر توکن‌ها توسط خود ONDO DAO نگهداری می‌شود و در حال حاضر در هیچ جایی توزیع نشده‌اند.



🔘 تیم :


موسس پروژه جناب ناتان آلمن است.



سابقه کاری :


- فعالیت برای گلدمن ساکس به مدت دوسال.


- شریک تجاری CHAIN STREET CAPITAL.


- فعالیت به عنوان ASSOCIAT در طول مدت یک سال و برای شرکت PROSPECT CAPITAL MANEGMANT



🔘نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.




🔘 | توییتر | وبسایت | گیت‌هاب |




@ARZINEX

انتهای خبر

0
0