آکادمی هلاکوئی
1400/09/03
12:00
صرافی eToro، کاردانو و ترون را برای کاربران ایالات متحده از فهرست رمزارزهای خود حذف می کند

براساس اعلامیه اخیر کارگزاری ایتورو (eToro)، این صرافی…

براساس اعلامیه اخیر کارگزاری ایتورو (eToro)، این صرافی به دنبال حذف کاردانو(ADA) و ترون(TRX) از فهرست خود برای کاربران آمریکایی است.


از ۲۶ دسامبر(۵ دی )، کاربران ایالات متحده دیگر قادر به بازکردن پوزیشن های معاملاتی جدید ADA ویا TRX، نخواهند بود. تا ۳۱ دسامبر(۱۰ دی)، استیکینگ این دارایی ها نیز از دسترس خارج خواهد شد. eToro به موجب ملاحظات انطباق با قوانین در محیط کسب و کار ،دست به چنین اقدامی زد.


پرداخت پاداش از طریق استیکینگ ارز دیجیتال برای کاربران ایالات متحده پس از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۲(۲۵ دی) به پایان می رسد و سپس ،پاداش های نهایی به دلار پرداخت خواهد شد.


با این حال، کاربران ایالات متحده می‌توانند پوزیشن های فعلی خود در ADA و TRX را حفظ کنند. این پوزیشن ها می‌توانند در هر زمانی بسته شوند،اما در صورتی که به دلار پرداخت شوند. بنابراین ، کاربران در حال حاضر ملزم به خروج و بستن پوزیشن های خود نیستند و این کارگزاری هیچ برنامه ای برای بستن اجباری پوزیشن های معاملاتی ندارد.


گفتنی است که eToro طبق اعلامیه خود در وبلاگ ، فروش سهام خود را در سه ماهه اول سال آتی محدود خواهد کرد. این شرکت قصد دارد کیف پول ارز دیجیتال eToro Money خود را که در سال آتی عرضه کند. بدین ترتیب ، کاربران با راه اندازی این کیف پول سازگار می توانند دارایی های خود را به آن انتقال دهند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: theblockcrypto


انتهای خبر

0
0