آکادمی هلاکوئی
1400/06/13
10:00
تحلیل تکنیکال دوج کوین(DOGE)؛ شنبه ۱۳ شهریور

دوج کوین(DOGE) پس از رسیدن به سقف نوسانی…

دوج کوین(DOGE) پس از رسیدن به سقف نوسانی خود در ۱۶ آگوست(۲۵ مرداد) به بن بست رسیده است. از آن زمان ، گاوهای DOGE هیچ گونه تلاش قابل توجهی نداشته اند و این منجر به نوسانات قیمت به سمت سطوح پایین تر شد. با این حال ، روند اصلاحی این میم کوین را به یک ناحیه حمایتی مهم رسانده است که به احتمال زیاد ، باعث جهش قیمت آن خواهد بود.



قیمت دوج کوین برای صعود شدید آماده است.


قیمت دوج کوین پس از ثبت سقف نوسان ۰.۳۵۲ دلاری در ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) ، تقریبا ۲۵ درصد کاهش یافت و در پی آن ، DOGE به محدوده تقاضایی از ۰.۲۶۲ دلار تا ۰.۲۸۱ دلار کاهش یافت. این عقب نشینی با افزایش ناگهانی فشار خرید در این محدوده مواجه شد که در حال حاضر قیمت دوج کوین را با رشد ۱۲ درصدی به قیمت فعلی رسانده است.


در ادامه ، سرمایه گذاران می توانند انتظار ادامه روند صعودی تا مقاومت ۰.۳۲۸ دلاری را داشته باشند. بسته شدن کندلی قاطع در بالای این مقاومت، دوج کوین را در مسیر رسیدن به ۰.۴۰ دلار قرار می دهد.


البته ، در برخی از شرایط، روند صعودی می تواند در سطح مقاومت ۰.۳۶۸ دلاری متوقف شود. قیمت دوج کوین از موقعیت فعلی خود با رشد ۳۵ درصدی به تارگت ۰.۴۰ دلاری افزایش می یابد.


DOGEUSDT 2021 09 04 07 47 35 637663213947832329 300x170 - تحلیل تکنیکال دوج کوین(DOGE)؛ شنبه 13 شهریور

نمودار ۱ روزه جفت ارز DOGE/USDT از سوی دیگر ، اگر خریداران نتوانند قیمت دوج کوین بالاتر از محدوده تقاضا حفظ کنند، که از ۰.۲۶۲ دلار تا ۰.۲۸۱ دلار را شامل می شود ، فشار خرید تضعیف شده و فروشندگان را به بازار برمی گرداند. چنین اقدامی روند صعودی را به تاخیر می اندازد.


با این حال ، بسته شدن کندلی قاطع زیر ۰.۲۴۰ دلار، سناریوی صعودی را باطل می کند و در صورت ادامه آن ، DOGE می تواند به سمت سطح ۰.۲۳۰ دلاری پیش برود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet

انتهای خبر

0
0