بورس۲۴
1400/05/05
16:56
روزهای خوب بانک صادرات

بانک صادرات برای سال ۹۹ پس از از سال ها توانست زیان انباشته خود را مستهلک و به سود انباشته برسد. همچنین طبق آخرین صورت های مالی منتشره منتهی به پایان خرداد ماه سال جاری بانک صادرات به سود خالص ۷۷ میلیارد تومانی رسیده است.

روزهای خوب بانک صادرات

بورس۲۴ :


بانک صادرات برای سال ۹۹ پس از از سال ها توانست زیان انباشته خود را مستهلک و به سود انباشته برسد.


همچنین طبق آخرین صورت های مالی منتشره منتهی به پایان خرداد ماه سال جاری بانک صادرات به سود خالص ۷۷ میلیارد تومانی رسیده است.




گفتنی است بانک در ۳ ماهه دارای سود انباشته ۳۳۶۳ میلیارد تومانی و به ازای هر سهم ۱۹ تومان است.



همانطور که مشاهده می شود وضعیت عملیاتی بانک احیا شده و بانک توانسته در ۳ ماهه با رشد ۱۵۶ درصدی به سود عملیاتی ۷۲۴ میلیاردی برسد.



همانطور که مشاهده می شود وضعیت عملیاتی بانک احیا شده و بانک توانسته در ۳ ماهه با رشد ۱۵۶ درصدی به سود عملیاتی ۷۲۴ میلیاردی برسد.



همچنین طبق صورت های مالی ۱۲ ماهه حسابرسی شده بانک با جهش سنگین ۸۹۵ درصدی سود خالص خود همراه شده است. چنین عملکرد مثبتی سبب شد تا زیان انباشته بانک نیز مستهلک شود.



در بازار جذب منابع هم صادرات عالی بوده و توانسته تنها طی ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۶ درصدی مانده سپرده ها همراه شود.



بانک صادرات دارای پرتفوی قوی از سهام شرکت های بورسی همچنین شرکت های غیر بورسی بوده که امسال سود این شرکت ها می تواند تاثیر بسزایی بر بهبود عملکرد بانک داشته باشد.


به عبارتی هم بازوی عملیاتی بانک هم سرمایه گذاری سبب شده تا بانک در موقعیت خوبی قرار داشته و کاملا احیا شود در کنار این روند شاهد ثبت سود سازی های مناسب و آینده خوبی برای بانک صادرات خواهیم بود.

انتهای خبر

0
0