ارزینکس
1400/11/24
10:06
💢 مروری بر پروژه ی WAM APP 🔘 در پروژه‌ی WAM. APP هر چه بازیکن بتواند پیروزی‌های بیشتری را کسب کند رتبه او داخل پلتفرم بیشتر می‌شود و درست مانند تا...

💢 مروری بر پروژه ی WAM APP



🔘 در پروژه‌ی WAM. APP هر چه بازیکن بتواند پیروزی‌های بیشتری را کسب کند رتبه او داخل پلتفرم بیشتر می‌شود و درست مانند تابلوهای امتیازها در ورزش‌های رقابتی معمولی که امتیاز ها نمایان است ، همچنین هنگامی که یک بازیکن رتبه خود را ارتقا داده می‌تواند در تورنمنت‌های پربارتر با هزینه ورودی بیشتر و استخرهای پاداش بیشتر شرکت کند. هر مسابقه دارای استخرهای پاداش است که هر بازیکن که هزینه ورودی را پرداخت می‌کند در آن امکان فعالیت را دارد و در پایان مسابقات جوایز براساس الگوریتم‌هایی مشخص بصورت درصدی به بازیکنان برتر بر اساس امتیاز و رتبه آنها تقسیم می‌شود.



🔘 در این پلتفرم کاربران می‌توانند بازی‌های خود را با فناوری‌های هوش مصنوعی و با استفاده از آنها ایجاد کنند، آن هم تنها در گوشی‌های خودشان و با افزایش رتبه پروفایل خودشان را ارتقا بدهند ( این پروفایل توسط هر شخصی قابل دیدن و عمومی است و آمارهای مختلفی را نمایان می‌کند و سطح کاربر نشان داده می‌شود انواع سطح‌ها : - آماتور - نیمه‌حرفه‌ای - طرفدار - افسانه‌ای. داشتن یک سطح مشخص منجر می‌شود تا به مسابقات مختص آن دسترسی داشته باشند).



کاربر در این پلتفرم می‌تواند با مخاطبان ارتباط برقرار نماید و با انواع راه‌های تعاملی آنها را افزایش بدهد تا آنها را به سمت مسابقاتی که خود ایجاد کرده دعوت نماید و سودی از این راه کسب کند. بازی‌هایی که کاربر ایجاد کرده به صورت NFT به نام او ثبت می‌شود و آن را اختیار دارد تا درآمد مستمر داشته باشد و مالکیت آن مشخص باشد. همچنین با میزبانی تورنومنت‌ها و تبلیغ آنها طرفداران خود را افزایش بدهد و درآمدی هم از این راه به دست بیاورد. این پروژه برای ایجاد یک بازار چند وجهی که در آن همه شرکت کنندگان با استفاده از قراردادهای هوشمند می‌توانند درآمد داشته باشند به وجود آمده است.



🔘 انواع مدل‌های درآمدی را ایجاد کرده :


- ۱. کسب درآمد از بازی کردن .


- ۲. کسب درآمد از توسعه موارد مختلف.


- ۳. کسب درآمد از ایجاد و ساخت NFTها و بازی‌ها.


- ۴. کسب درآمد از فعالیت‌های مختلف ( غیره از بازی‌ها)



بازی هایی که خود پروژه منتشر کرده بازی‌هایی است که یادگیری آن آسان و مبتنی بر مهارت خواهند بود که عموما بازی‌های بیش از حد معمولی نامیده می‌شوند. بازی‌های موجود مکانیزم بسیار ساده‌ای دارند که به هیچ گونه پیش زمینه برای شروع بازی نیازی نیست.



🔘 توکنومیک :


توکن این پروژه با اسم WAM به تعداد یک میلیارد واحد وجود خواهد داشت این توکن مثل خود پروژه بر شبکه بایننس اسمارت چین ایجاد شده و از صرافی‌های GATE و پنکیک سواپ قابل خریداری است. کاربرانی که خودشان بازی‌ها را میزبانی می‌کنند و یا خود، بازی را به وجود آورده‌اند می‌تواند از این توکن برای پاداش دادن استفاده نمایند و همچنین سودی که به دست می‌آورند هم با استفاده از همین توکن خواهد بود.



این موضوع سبب می‌شود که هرچقدر مراجعه کنندگان بیشتری به بازی‌های مختلف صورت پذیرد کار برد توکن بیشتر بشود و قیمت آن و ارزش آن به مرور افزایش می‌یابد. نحوه آزادسازی آن در عکس بالا آمده.



نحوه تقسیم بندی :


🔰 ۱. پاداش بازی : ۴۰ درصد.



🔰 ۲. تیم : ۱۴.۶ درصد.



🔰 ۳. نقدینگی : ۹.۲ درصد.



🔰 ۴. تبلیغات : ۷ درصد.



🔰 ۵. توسعه‌دهندگان : ۵ درصد.



🔰 ۶. ذخیره : ۵ درصد.



🔰 ۷. تماشاگران : ۵ درصد.



🔰 ۸. پیش فروش : ۲ درصد.



🔰 ۹. فروش خصوصی : ۹.۸ درصد.



🔰 ۱۰. عرضه اولیه :۲.۴ درصد.



🔘 موسس پروژه و مدیرعامل آن دنیل تاماس نام دارد.


کارنامه کاری :


- این شخص کار خود را در سال ۲۰۰۷ با ایجاد استودیوی شخصی به عنوان ناشر بازی مستقل آغاز کردو کار خود را تا الان ادامه داده.


- وی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ موسس و مدیرعامل شرکت بازی سازی TRONSYLGAMIA بوده.


- همچنین از سال ۲۰۱۷ تا الان شرکت ADSTXT را مدیریت کرده.


-در سال ۲۰۱۶ موسس DIGITAP بوده که تا الان آن را زنده نگه داشته.



الکس راس به عنوان CBO پروژه است پیشینه کاری :


- توسعه کسب و کار و مدیریت پورتفولیوی شرکت‌های خصوصی در زمینه‌های مختلف : شرکت خودروسازی، هتلداری، سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف و....


-موسس شرکت REVMIX به مدت دوسال.


- راهنمای توسعه دهندگان در شرکت AUTOSIN CORN به مدت چهار سال از سال ۲۰۱۷ تا الان.


- ۹ سال فعالیت در سمت مدیرعاملی شرکت ROM PRODUCT.




🔘 نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.



🔘 | توییتر | وبسایت |




@ARZINEX

انتهای خبر

0
0