آکادمی هلاکوئی
1400/05/10
14:22
تحلیلگر مشهور حوزه رمزنگاری، از پیش بینی هایش در مورد Polkadot ،Bitcoin ،Solana و Terra رونمایی کرد!

یک تحلیلگر و اینفلوئنسر حوزه رمزنگاری که بسیار…

یک تحلیلگر و اینفلوئنسر حوزه رمزنگاری که بسیار دنبال می شود، به نام یکی از دارایی های رمزنگاری بزرگ با بیشترین صعود اشاره می کند و همچنین پیش بینی هایی برای بیت کوین(Bitcoin)، سولانا(Solana) و ترا(Terra) انجام می دهد.


این معامله گر که به The Crypto Dog معروف است، به ۵۵۵,۵۰۰۰ دنبال کننده خود در توئیتر می گوید که بیت کوین در سه ماه به بالاترین سطح خود می رسد.


آلتکوین1 - تحلیلگر مشهور حوزه رمزنگاری، از پیش بینی هایش در مورد Polkadot ،Bitcoin ،Solana و Terra رونمایی کرد!

بر اساس گزارش CoinGecko، بزرگترین دارایی رمزنگاری شده از نظر سقف بازار، بیت کوین، با افزایش ۲۴ درصدی از پایین ترین سطح هفت روزه یعنی ۳۳,۸۱۳ دلار به حداکثر ۴۱,۹۶۴ دلار رسیده است.


با نگاهی به پلتفرم قراردادهای هوشمند سولانا (SOL)، این معامله گر رمزنگاری معتقد است که سولانا در برابر بیت کوین (SOL/BTC) به پایین ترین حد خود رسیده است و اکنون آماده افزایش قیمت در جفت دلار آمریکا میباشد.


E7lhrKeXIAUY9Uj - تحلیلگر مشهور حوزه رمزنگاری، از پیش بینی هایش در مورد Polkadot ،Bitcoin ،Solana و Terra رونمایی کرد!

در زمان نگارش این مطلب، سولانا در قیمت ۳۴ دلار معامله می شود و این دارایی رمزنگاری شده را در آخرین خط مقاومت نهایی The Crypto Dog قرار می دهد.


در مورد شبکه پرداخت های غیرمتمرکز ترا (LUNA)، این معامله گر، The Crypto Dog نشان می دهد که آلت کوین ترا از قیمت فعلی آن، یعنی ۱۰.۷۵ دلار، بیش از ۲۳ درصد به هدف خود یعنی ۱۳.۲۴ دلار افزایش یافته است.


آلتکوین2 - تحلیلگر مشهور حوزه رمزنگاری، از پیش بینی هایش در مورد Polkadot ،Bitcoin ،Solana و Terra رونمایی کرد!

مورد بعدی در لیست این معامله گر، پروتکل بلاک چین قابل همکاری پولکادات (DOT) است. این تحلیلگر رمزنگاری معروف می گوید DOT می تواند به طور بالقوه ۸۳ درصد از قیمت فعلی آن، یعنی ۱۶.۳۴ دلار، به ۲۹.۹۵ دلار برسد.


“من فکر می کنم DOT روند رو به بالایی دارد. من نمودار آن را دوست دارم. من منتظر رشد ۱۰۰ درصدی هستم. آیا اصول اولیه DOT خوب است؟ “


E7nN VJWQAAWEqe - تحلیلگر مشهور حوزه رمزنگاری، از پیش بینی هایش در مورد Polkadot ،Bitcoin ،Solana و Terra رونمایی کرد!


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0