بورس پرس
1401/10/24
08:49
توقف"اخابر، وبصادر" و ۱۳ شرکت،تعلیق"خودرو و خساپا"، تغییر حجم مبنای ۶ سهم

نماد "اخابر، وبصادر" و ۱۴ شرکت بورسی و فرابورسی بسته و "خودرو و خساپا" و یک سهم هم تعلیق شدند و حجم مبنای ۶ شرکت نیز تغییر کردو تعداد ابطالی ها افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در اولین روز کاری هفته، نماد شرکت های مخابرات، ایران دارو، بانک صادرات، پگاه آذربایجان غربی، کشت و صنعت و دامپروری پارس، سبحان دارو، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، پگاه گیلان، تولید دارو، تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک ، عمران و توسعه‌فارس و تجارت الکترونیک پارسیان کیش به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.


شرکت های توسعه و عمران امید و لاستیک بارز برای یک روز و لیزینگ ایران، پلاستیران، سرمایه گذاری و توسعه خوزستان برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.


شرکت های ایران خودرو، سایپا و دلیجان طلایی شکوه پارس هم حداکثر تا ۵ بهمن تعلیق شدند.


حجم مبنای بنیان دیزل تا رفع موارد مربوط به بند ۷ ماده ۱۳ مکرر ۲ دستورالعمل، معادل یک درصد سرمایه پایه شرکت (بیش از ۹۸.۵ میلیون سهم ) و گسترش قطعه سازی کمند، کشت و صنعت آبشیرین و جوش و اکسیژن ایران و سایپا دیزل هم معادل دو و یک درصد و لحاظ خواهد شد. همچنین حجم مبنای بانک سرمایه بر اساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد


ابطال بدون توضیح بخشی از معاملات آخر هفته سهام شرکت های بورسی و فرابورسی هم شامل حال شرکت های ملی مس ، شستا، بانک خاورمیانه، پتروشیمی کرمانشاه، دارویی ره آورد تامین، صنایع تجهیزات نفت، کابل تک، پتروشیمی گلستان، نساجی بروجرد و گز سکه شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0