آکادمی هلاکوئی
1401/05/08
19:00
کاهش حجم Solana در میان افزایش نگرانی‌های امنیتی در سه ماهه دوم Messari

مساری(Messari) در گزارش سه ماهه اول خود در…

مساری(Messari) در گزارش سه ماهه اول خود در مورد این موضوع اظهار داشت، با وجود شرایط نامطلوب بازار که تاثیر منفی بر بلاک چین های لایه یک دارد، اکوسیستم سولانا به بهبود پایداری شبکه خود و رشد پایگاه کاربران خود ادامه داده است. با این حال، کاهش قابل توجه در معیارهای کلیدی نشان می دهد که رقیب اتریوم به دلیل نگرانی های امنیتی مداوم با مشکلاتی در حفظ فعالیت و حجم بالای شبکه مواجه شده است.


کندی قابل توجه

به دنبال رشد انفجاری در سال ۲۰۲۱، سولانا در سه ماهه دوم کاهش استفاده از شبکه و عملکرد مالی را تجربه کرد. میانگین تعداد تراکنش‌های روزانه ۱۷.۶ درصد کاهش، در حالی که درآمد ۴۴.۴ درصد کاهش یافته است که دلیل آن کیفیت عملکرد شبکه است.


با این حال، تعداد کاربران فعال که حداقل برای یک تراکنش در روز پرداخت می‌کردند، در ماه می به ۴۵۰۰۰۰ نفر رسید که میانگین آن در سه ماهه دوم حدود ۳۲۰۰۰۰ بود.


علاوه بر این، برای رسیدگی به مسائل قطعی مکرر که پایداری شبکه را از بین می برد، Solana مراحل اولیه Mainnet Beta v۱.۱۰ Series را در پایان ماه می اجرا کرد که منجر به افزایش متعاقب فعالیت شد.


“میانگین TPS روزانه به ۷۰۰ در طول زمان عملکرد شبکه کاهش یافته است. پس از شروع انتشار نسخه ۱.۱۰، TPS به بالاترین حد خود یعنی به بالای ۳۰۰۰ رسید و به طور میانگین به ۲۳۰۰ در روز نزدیک شد.”


از نظر تعداد توسعه‌دهندگانی که در اکوسیستم کار می‌کنند، سولانا به دنبال یک روند نزولی چند ماهه با تقریبا ۸۰۰۰ توسعه‌دهنده فعال در ژوئن ادامه داد، که تقریبا ۵۰ درصد کمتر از رقم ثبت‌شده در نوامبر ۲۰۲۱ است؛ زمانی که کل بازار ارزهای دیجیتال در فضایی خوش‌بینانه افزایش یافت.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cry p topotato


انتهای خبر

0
0