بورس۲۴
1401/01/29
15:42
در چهارمین گردهمایی گراف‌دی؛ مدیرعامل پاکسان به عنوان مدیر ارتباط گرا معرفی شد

از مدیرعامل شرکت پاکسان در گردهمایی گراف دی با شعار روابط عمومی معتمد، مدیریت مقتدر تقدیر به عمل آمد.

در چهارمین گردهمایی گراف‌دی؛ مدیرعامل پاکسان به عنوان مدیر ارتباط گرا معرفی شد

بورس۲۴ : از مدیرعامل شرکت پاکسان در گردهمایی گراف دی با شعار روابط عمومی معتمد، مدیریت مقتدر تقدیر به عمل آمد.


در چهارمین دوره برگزاری گردهمایی گراف دی با عنوان «روابط‌عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی» که روز ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ سال جاری در سالن همایش های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد از حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان به عنوان مدیر برتر ارتباط گرا تقدیر به عمل آمد.


در این گردهمایی حسن بقائی، مدیرعامل شرکت پاکسان به عنوان مدیر ارشد ارتباط‌گرا برگزیده و با اعطای تندیس گراف‌دی تقدیر شد.


حامد کریمی مدیر روابط عمومی شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: در چهارمین گردهمایی گراف دی که با شعار روابط عمومی معتمد، مدیریت مقتدر، برگزار شد دکتر بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان با کسب حداکثر امتیاز به عنوان یکی از برگزیدگان این گردهمایی انتخاب و معرفی شد.


وی با اشاره به معیارهای مد نظر برگزارکنندگان این گردهمایی افزود: این همایش با هدف ارزیابی و معرفی مدیران عامل ارتباط گرا، برگزار شد و مدیر عامل شرکت پاکسان به واسطه تعامل مطلوب با واحد روابط عمومی و تعریف و تبیین مسیر حرکتی مناسب در این حوزه توانست جزء ۹ شرکت حائز رتبه در این دوره، امتیازهای لازم را کسب نموده و در لیست منتخبین این همایش قرار بگیرد.


مدیرعامل پاکسان به عنوان مدیر ارتباط گرا معرفی شد


کریمی ارتقاء جایگاه روابط‌عمومی به عنوان مهمترین بخش شناسایی و پیش‌بینی مسائل و مشکلات و شکل بخشیدن به رویدادها و بهبود فرآیند پاسخگویی و افزایش میزان رضایت مخاطبان و ذی نفعان به صورت تخصصی در حوزه اقتصادی را از جمله اهداف کلی اجرای این گردهمایی اعلام کرد و یادآورشد: دکتر بقائی مدیرعامل مجموعه با توجه به درک صحیح از عملکرد روابط عمومی و فراهم سازی بستری مناسب برای فعالیت های این واحد پایه گذار روابط عمومی نوینی در شرکت پاکسان شدند که این عملکرد مطلوب از نظر ارزیابان و داوران این رویداد شایسته تقدیر شناخته شد و دکتر بقائی به عنوان مدیر ارتباط گرا معرفی شدند.


به گفته وی سیدجواد ساداتی‌‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیگر برگزیدگان شاخص این رویداد بودند.


مدیر روابط عمومی پاکسان ضمن اشاره به شاخص های سنجش این دوره از گردهمایی خاطرنشان نمود: این ارزیابی بر اساس ۶ شاخص اصلی و ۱۰ زیر شاخص صورت پذیرفت که ارتباط وتعامل با رسانه ها در جهت اشاعه فرهنگ سازمان، بررسی فعالیت در رسانه های اجتماعی، سنجش رضایتمندی از مشتریان، خلاقیت و نوآوری در فعالیت ها، سوابق تدریس، انتشار مقاله، دریافت مدرک یا تقدیرنامه و درج یادداشت و گفت و گو در رسانه ها و از جمله شاخص های اصلی این سنجش بود که خوشبختانه جناب آقای دکتر بقائی حائز حداکثر امتیاز در این بخش شدند.


کریمی در ادامه به گستردگی و اهمیت این ارزیابی اشاره کرد و گفت: تمامی فرایندهای این ارزیابی به صورت رایگان و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری انجام شد و برای نخستین بار مدیران عامل شرکت های بزرگ اقتصادی، کارآفرینان، استارت آپ ها، بانک ها، بیمه، شرکت‌های پرداخت الکترونیکی، شرکت‌های فناوری و دانش بنیان که بیشترین ارتباط را با مجموعه روابط عمومی خود داشته باشند ارزیابی و به عنوان مدیر عامل ارتباط گرا انتخاب و تندیسی به رسم یادبود به آنها اعطا شد.


به گفته وی با توجه به اینکه معیار اصلی ارزیابی مدیر، کیفیت عملکردی وی در تحقق اهداف سازمان است، چهارمین گردهمایی گراف‌دی با هدف ارائه تجربیات مدیران عامل با مدیران روابط عمومی برای جهت داشتن ارتباط موثر در حوزه اقتصادی برگزار و موضوعات مختلف در این زمینه میان برگزار کنندگان، سخنرانان و شرکت کنندگان مورد بررسی قرار گرفت.


حامد کریمی مدیر روابط عمومی شرکت پاکسان به نمایندگی از حسن بقائی مدیرعامل مجموعه این تندیس را دریافت نمود.

انتهای خبر

0
0