ایبنا
1401/05/14
14:51
برترین‌های بورس کالا در هفته دوم مرداد ۱۴۰۱ معرفی شدند

شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، فولاد خوزستان و پالایش نفت بندرعباس در هفته منتهی به ۱۴ مرداد، بیشترین فروش بازار فیزیکی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایبنا ؛ به نقل از کالاخبر، بورس کالای ایران برترین ها بر مبنای ارزش فروش شرکت ها را در بازار فیزیکی در هفته دوم مرداد اعلام کرد.



بر اساس این اطلاعیه ؛ شرکت ملی صنایع مس ایران با ثبت معامله ۵ هزار و ۵۶۰ تن انواع کالای مس کاتد، مس کم عیار، کنسانتره فلزات گران بها و سولفور مولیبدن به ارزش نزدیک ۱۰۰۸ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.



فولاد خوزستان با فروش ۶۴ هزار تن شمش بلوم و تختال C به ارزش بیش از ۷۹۷ میلیارد تومان، دوم شد و این جایگاه را برای دومین هفته متوالی حفظ کرد.



پالایش نفت بندرعباس با فروش ۴۷ هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و سلاپس واکس به ارزش بیش از ۴۹۵ میلیارد تومان، سوم شد.



سنگ آهن گهرزمین با ثبت معامله ۲۲۰ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش بیش از ۴۷۹ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.



پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۱۳ هزار و ۳۵۲ تن پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش بیش از ۴۳۶ میلیارد تومان پنجم شد.



مجتمع سرب و روی انگوران ۳۴ هزار و ۵۰۰ تن خاک روی را به ارزش بیش از ۳۷۱ میلیارد تومان فروخت و ششم شد.



معدنی و صنعتی گل گهر با فروش ۱۳۵ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش نزدیک ۳۶۵ میلیارد تومان هفتم شد.



مجتمع فولاد خراسان با فروش ۲۵ هزار تن میلگرد و شمش بلوم به ارزش ۳۳۶ میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت.



پالایش نفت تهران (تندگویان) با ثبت معامله ۲۶ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و سنگین و گوگرد گرانوله و به ارزش نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان، نهم شد.



پتروشیمی شازند با فروش ۱۰ هزار و ۷۱۰ تن پلی دی اکتیل هگزانول، پلی اتیلن سبک و سنگین، ایزوبوتانول، پلی پروپیلن و ... به ارزش نزدیک ۲۸۶ میلیارد تومان در رتبه دهم ایستاد.

انتهای خبر

0
0