رمزارز نیوز
1402/03/13
14:17
بیت کوین، اتریوم یا ریپل؟ کدام‌یک در ماه گذشته پرسودتر بوده است؟

ارز دیجیتال ریپل (XRP) در ۳۰ روز گذشته و در میان ۳۰ رمزارز برتر، بیشترین رشد قیمتی را داشته است. داده‌های… مطالعه مطلب ...

ارز دیجیتال ریپل (XRP) در ۳۰ روز گذشته و در میان ۳۰ رمزارز برتر، بیشترین رشد قیمتی را داشته است.


داده‌های بازار نشان می‌دهند که XRP توانسته است با افزایش قیمتی ۱۴ درصدی خود در ۳۰ روز گذشته، از بزرگترین ارزهای دیجیتال بازار، یعنی بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) پیشی بگیرد. لازم به ذکر است که در این بازه زمانی، قیمت بیت کوین بیش از ۶٫۵ درصد سقوط کرده و قیمت اتریوم، تنها ۰٫۲ درصد رشد داشته است.


در همین حال، رشد قیمت XRP در ۷ روز گذشته نیز از ۱۰ رمزارز برتر بازار بیشتر بوده است. بر اساس داده‌های بازار، قیمت رمزارز ریپل در این مدت تقریبا ۱۲ درصد افزایش یافته، در حالی که قیمت بیت کوین و اتریوم به ترتیب ۱٫۸ درصد و ۴٫۱ درصد رشد داشته است.


علی‌رغم مواجهه با مشکلات قانونی از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، ارزش بازار ریپل نیز اخیرا از ۲۷ میلیارد دلار فراتر رفته است.


همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، شرکت ریپل در روزهای گذشته، طبق روال ماهانه خود ۱ میلیارد توکن XRP (تقریبا به ارزش ۵۱۵ میلیون دلار) را به عرضه در گردش خود اضافه کرد. در تئوری، با افزایش عرضه یک توکن در بازار، انتظار می‌رود که قیمت آن کاهش یابد. با این حال، مشاهده می‌شود که قیمت XRP در مقابل فشار فروش ثابت باقی مانده است.


البته لازم به ذکر است که به گزارش پلتفرم WhaleAlert، در ۲۴ ساعت گذشته، ۹۰۰ میلیون واحد از ۱ میلیارد XRP عرضه‌شده طی چندین تراکنش دوباره به کیف پول Escrow ریپل بازگردانده شده است.


انتهای خبر

0
0