سهم برتر (بست بورس ۹۷)
1400/06/22
14:43
#فسبزوار شرکت پارس فولاد سبزوار طی شش ماهه با افزایش ۲۰۶ درصدی فروش خود توانسته به ازای هر سهم ۳,۴۳۳ ریال سود محقق نماید که نسبت به دوره مشابه سال...

#فسبزوار



شرکت پارس فولاد سبزوار طی شش ماهه با افزایش ۲۰۶ درصدی فروش خود توانسته به ازای هر سهم ۳,۴۳۳ ریال سود محقق نماید که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۸۵ درصد رشد داشته است. این شرکت که بطور خاص در زمینه تولید آهن اسفنجی فعالیت داشته که ۸۵٪ مالکیت آن متعلق به شرکت اپال کانی پارس و ۱۵٪ سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران می باشد که بصورت غیر مستقیم جز زیرمجموعه های وپارس می باشد.


ظرفیت اسمی خط تولید احیا مستقیم شرکت پارس فولاد سبزوار سالانه ۸۰۰ هزار تن است که از یکم بهمن سال ۹۶ به بهره‌برداری رسیده و از آغاز بهره برداری در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۷ بالغ بر ۱۱ ماه فعالیت کرده است. طی سال مالی ۹۸-۹۹ بهره برداری از خط تولید بریکت سازی(سرد) از ۲۹ مرداد سال ۹۹ با ظرفیت اسمی ۳۰ هزار تومان در سال آغاز شد در این سال مالی کلیه فروش های شرکت به سایر مشتریان بوده و فروش به اشخاص وابسته صورت نگرفته است. شرکت های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، ذوب آهن، فولاد خراسان و فولاد کاوه جنوب کیش از جمله رقبای این شرکت بشمار می روند.

انتهای خبر

0
0