بااقتصاد
1400/03/17
20:28
مقایسه درآمد شرکت‌های تولیدکننده انواع شوینده در ۲ ماهه اول سال/ «شپارس» تک نماد این گروه که افت درآمدی داشته است

شرکت‌های تولید کننده شوینده در ۲ ماهه اول سال مالی ۱۴۰۰ عملکرد خوبی از خود نشان دادند و به جز شپارس همگی پردرآمد تر از مدت مشابه سال قبل بودنند.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، شرکت‌های تولید کننده شوینده به جز شپاکسا در سال مالی ۹۹ با پشت سر گذاشتن روندی افزایشی زمستان را به عنوان پر درآمدترین فصل سال مالی به ثبت رساندند.


درآمد فصل زمستان پاکشو به عنوان پر درآمدترین نماد این گروه از ۱۲۳۶ میلیارد تومان نیز عبور کرد؛ پس از آن قرن با ۶۸۱ میلیارد تومان، شپاکسا با ۵۲۵ میلیارد تومان، شگل با ۲۴۹ میلیارد تومان، شپارس با ۲۰۴ میلیارد تومان و ساینا با ۹۲ میلیارد تومان به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. شپاکسا در پاییز با ثبت درآمد ۵۹۰ میلیارد تومانی پر درآمدترین فصل سال مالی ۹۹ خود را به ثبت رسانده است.


دو ماهه اول سال مالی ۱۴۰۰ در دو ماهه اول سال مالی جدید پاکشو با درآمد ۲۳۶ میلیارد تومانی که ۷۱ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است، بیشترین درصد رشد را در این گروه به خود اختصاص داده است.


پس از آن ساینا با رشد ۴۷ درصدی و مبلغ فروش ۴۳ میلیارد تومانی، پاکشو با رشد ۴۶ درصدی و مبلغ فروش ۵۶۸ میلیارد تومانی، قرن با رشد ۸ درصدی و مبلغ فروش ۲۰۷ میلیارد تومانی و شگل با رشد ۱ درصدی و مبلغ فروش ۱۳۱ میلیارد تومانی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. شپارس با افت ۱۹ درصدی و مبلغ فروش ۷۵ میلیارد تومانی تنها شرکت این گروه است که کاهش درآمد نسبت به ۲ ماهه سال مالی قبل داشته است.


انتهای خبر

0
0