آکادمی هلاکوئی
1401/02/22
11:40
حذف صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری مربوط به بلاکچین ترا از وبسایت Arrington Capital

شرکت سرمایه گذاری رمزارزی Arrington Capital، با بیش…

شرکت سرمایه گذاری رمزارزی Arrington Capital، با بیش از ۱.۶ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت، صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری مرتبط با Anchor، یک پروتکل سودآور در بلاکچین Terra را از وبسایت خود حذف کرد. چراکه سپرده های بیشتر این صندوق مربوط به پروتکل استیبل کوین terraUSD (UST) است که درحال حاضر بحران زده می باشد.


آرینگتون کپیتال در ماه نوامبر (بهمن)، راه اندازی صندوق سوددهی Anchor آرینگتون ۱۰۰ میلیون دلاری را اعلام کرد تا سرمایه گذاران نهادی را تحت پوشش بیمه قرار دهد تا “بازده پایدار” تولید شده توسط پروتکل Anchor را تضمین کند. این صندوق توسط شرکای Arrington Capital و Terraform Labs حمایت می شد.


مایکل آرینگتون، موسس این شرکت، در ایمیلی به CoinDesk گفت: “بیمه Risk Harbor Anchor UST به طور گسترده در دسترس نبوده است، ما از گرفتن هرگونه وجه شخص ثالث خودداری می کردیم تا زمانی که بتوانیم آن بیمه را در مقیاس بزرگ خریداری کنیم. من پیش‌بینی می‌کنم تقاضا برای محصولی که این صندوق ارائه می‌دهد کاهش یابد، بنابراین آن را از وبسایت حذف کردم.”


آرینگتون در پاسخ به این سوال که آیا این صندوق همچنان وجود خواهد داشت یا خیر، پاسخ داد: “در حال حاضر سرمایه ای برای این صندوق افزایش نمی دهیم.”


آرینگتون کپیتال که در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) توسط بنیانگذار TechCrunch و CrunchBase، Arrington و مدیر عامل TechCrunch Heather Harde تاسیس شد، Arrington XRP Capital و صندوق سوددهس ۱۰۰ میلیون دلاری Arrington Algorand را ارائه می دهد که در ژوئیه گذشته (تیر ۱۴۰۰) اعلام شده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0