بورس۲۴
1400/02/25
08:13
نوسازی تجهیزات و روش تولید در کارخانه فلوتاسیون ۵۰۰ تنی شرکت مدوار

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه در بازدید از کارخانه فلوتاسیون ۵۰۰ تنی شرکت مدوار اظهار داشت: روند اصلاحات صورت گرفته در این کارخانه، باعث افزایش تولید گردیده که این امر سبب بهره وری بیشتر و صرفه جویی در انرژی نیز شده است.

بورس۲۴ : مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه در بازدید از کارخانه فلوتاسیون ۵۰۰ تنی شرکت مدوار اظهار داشت: روند اصلاحات صورت گرفته در این کارخانه، باعث افزایش تولید گردیده که این امر سبب بهره وری بیشتر و صرفه جویی در انرژی نیز شده است.


شمس و همراهان، از کارخانه فلوتاسیون شرکت مدوار بازدید کردند و از نزدیک در جریان تاثیر تغییرات اعمال شده و تلاش های صورت گرفته توسط کارکنان این مجموعه قرار گرفتند. در این بازدید ایشان از زحمات و تلاشهای تیم مدیریتی و کارگری مجموعه تقدیر نمود و افزود: این مصداق کار و تلاش مضاعف است و همکاران ما در شرکت مدوار قدم خوبی در راستای افزایش تولید و بهره وری داشته اند.


مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، به روز رسانی روشهای تولید، استفاده از دانش بومی سازی شده و همچنین تلاش برای تولید بهینه و در نظر گرفتن استاندارهای جهانی را لازمه امر تولید دانست و عنوان کرد: اصلاحات روش تولید در کارخانه فلوتاسیون ۵۰۰ تنی شرکت مدوار حاصل چنین دیدگاهی ست که اثبات تلاش مهندسان ما در مجموعه و ارتباط مناسب با نهادهای علمی و دانش بنیان می باشد.


دیانتی مشاور عالی مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه نیز ابراز داشت: با رصد کردن دهه گذشته، وضعیت تولید و بازدهی کارخانه فلوتاسیون ۵۰۰ تنی در بالاترین میزان تولید و بازدهی می باشد و از رونق خوبی برخوردار است. افزایش تولید، تجهیزات آماده به کار، بازیابی و آرامش محیط کاری همگی مرهون تلاش مجموعه پرسنل شرکت مدوار می باشد و آینده درخشانی در انتظار شرکت مدوار و در نهایت مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه خواهد بود.


منبع: روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه


انتهای خبر

0
0