آکادمی هلاکوئی
1401/03/23
21:20
اخراج بیش از ۴۰۰ کارمند توسط صرافی Crypto.com و پلتفرم BlockFi

صرافی رمزارزی Crypto.com و پلتفرم وام دهی BlockFi،…

صرافی رمزارزی Crypto.com و پلتفرم وام دهی BlockFi، قصد دارند در مجموع بیش از ۴۰۰ کارمند را اخراج کنند و به لیست در حال گسترش شرکت های رمزارزی که به دنبال کاهش تعداد کارمندان خود هستند، می پیوندند.


کریس مارشالک (Kris Marszalek)، مدیرعامل کریپتو دات کام، در توییتی در آخر هفته گفت که تقریبا ۵ درصد از نیروی کار خود یا حدود ۲۶۰ کارمند خود را کاهش خواهد داد.


بلاک فای همچنین در یک رشته توییت اعلام کرد که تعداد کارمندان خود را در روز دوشنبه کاهش خواهد داد. زک پرینس (Zac Prince)، مدیر عامل این شرکت گفت: «تقریبا ۲۰ درصد» از نیروی کار آن این شرکت را ترک خواهند کرد که معادل ۱۷۰ نفر است.


بازار رمزارزها امسال در حال سقوط بوده و در ماه نوامبر (آذر ۱۴۰۰) به اوج ارزشی در حدود ۳ تریلیون دلار رسیده بود. روز دوشنبه بیش از ۱۲ درصد کاهش یافت و به زیر ۱ تریلیون دلار رسید. بیت کوین برای نزدیک به ۱۲ هفته متوالی درحال کاهش می باشد و یکی از بزرگترین بازه های افت این دارایی در طول عمر خود را نشان می دهد.


این شرکت‌ها به دیگر شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال می‌پیوندند که در میان رکود آشفته بازار، کارمندان خود را اخراج می‌کنند. بطوریکه صرافی Gemini تحت رهبری دوقلوهای Winklevoss حدود ۱۰ درصد از نیروی کار خود را کاهش داد و Rain Financial، صرافی خاورمیانه نیز اعلام کرد که ده ها شغل را کاهش می دهد. کوین بیس همچنین اعلام کرد که برخی از پیشنهادات کاری را لغو می کند و استخدام را برای کاهش هزینه ها متوقف می کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0