آکادمی هلاکوئی
1401/03/17
19:40
کرونوس صرافی Crypto.com یک شتاب دهنده ۱۰۰ میلیون دلاری برای دیفای و Web۳ راه اندازی کرد

کرونوس(Cronos)، یک اکوسیستم بلاک چین که توسط صرافی…

کرونوس(Cronos)، یک اکوسیستم بلاک چین که توسط صرافی بزرگ کریپتو دات کام ساخته شده است، راه اندازی یک برنامه شتاب دهنده را برای پیشرفت ها در سراسر حوزه مالی غیرمتمرکز دیفای، Web۳ و فضای متاورس اعلام کرد.


با هدایت این ابتکار، برنامه شتاب دهنده کرونوس با حمایت ۱۰۰ میلیون دلاری برای کمک به پروژه های رمزنگاری در مراحل اولیه، بودجه و رشد است.


برخی از شرکای سرمایه گذاری برجسته از جمله Mechanism Capital، Spartan Labs، IOSG Ventures، OK Blockchain Capital، AP Capital، Altcoin Buzz و Dorahacks از برنامه شتاب دهنده کرونوس حمایت می کنند. کرونوس قصد دارد در آینده شرکای دیگری را نیز همراهی کند. کن تیمسیت(Ken Timsit)، مدیر عامل کرونوس، با ارائه شفافیت بیشتر به برنامه، افزود:


در شرایط کنونی، مهم‌تر از هر زمان دیگری است که سرمان را پایین بیاندازیم و به طور تهاجمی شروع به ساختن کنیم.»


هدف Timsit افزایش پتانسیل پروژه ها با ارائه پشتیبانی سرتاسری در سراسر عملیات پروژه است. به عنوان بخشی از این ابتکار، بازوی شتاب دهنده استارت آپ Web۳ کرونوس، آزمایشگاه های کرونوس، کارگاه های هفتگی برگزار می کند که جنبه های مختلف ساخت پروژه های رمزنگاری را پوشش می دهد.


پروژه های مشتاق این فرصت را دارند که بین ۱۰۰,۰۰۰ تا ۳۰۰,۰۰۰ دلار سرمایه گذاری اولیه را خریداری کنند و علاوه بر داشتن گزینه ای برای کمک های مالی اضافی، می توانند سرمایه گذاری کنند. علاوه بر مشاوره و سایر طرح‌های بازاریابی، پروژه‌ها می‌توانند در اکوسیستم Crypto.com از جمله کیف پول دیفای، صرافی ارز دیجیتال و بازار توکن‌های غیرقابل تعویض ادغام شوند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0