رمزارز نیوز
1401/04/01
12:00
اولانچ در ورطه سقوط قرار گرفت!

قیمت اولانچ طی ۳۰ روز ۴۵ درصد کاهش یافت و در این بازه زمانی، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز ۲۹ درصد افت کرد.… مطالعه مطلب ...

قیمت اولانچ طی ۳۰ روز ۴۵ درصد کاهش یافت و در این بازه زمانی، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز ۲۹ درصد افت کرد. علی‌رغم رکود اخیر، این پلتفرم برنامه غیرمتمرکز (DApp) همچنان یکی از رقبای برتر در رقابت لایه ۱ و لایه ۲ بوده و از نظر سپرده‌های قرارداد هوشمند و آدرس‌های فعال در رتبه بالایی قرار دارد. با این حال، قیمت پایین این توکن باعث شده که سرمایه‌گذاران تردید داشته باشند که آیا شبکه آن یک رقیب جدی باقی می‌ماند یا خیر.


۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!


دریافت جایزه به گزارش سایت کوین تلگراف، فروش شدید در بازار دارایی‌های دیجیتال باعث شد که AVAX چندین بار حمایت ۱۴.۸۰ دلاری را آزمایش کند، در حالی که ارزش فعلی بازار آن ۴.۸ میلیارد دلار است. همچنین لازم به ذکر است که کل ارزش قفل‌شده در شبکه (TVL) آن ۳.۲ میلیارد دلار است.


further-downside-is-waiting-for-Avalanche

نمودار ۱۲ ساعته آوالانچ

افزایش ارزش قفل‌شده در شبکه همزمان با کاهش تعداد کاربران

معیار اصلی برنامه غیرمتمرکز اولانچ در ۶۰ روز گذشته تقویت شد؛ زیرا TVL شبکه به ۱۸۴ میلیون توکن AVAX افزایش یافت. این نشان می‌دهد که حتی با وجود سقوط قیمت AVAX، سرمایه‌گذاران توکن‌ها را از برنامه‌های غیرمتمرکز آن خارج نکردند. ارزش قفل‌شده در این شبکه عملا طی دو ماه ۳۵٪ رشد کرده است.


further-downside-is-waiting-for-Avalanche

نمودار TVL آوالانچ در مقام مقایسه، TVL اتریوم ۱۰٪ افزایش یافته، در حالی که BNB Chain در همان دوره با کاهش ۱۴٪ مواجه شده است. برای تایید اینکه آیا افزایش TVL در اولانچ دلگرم‌کننده است یا خیر، معامله‌گران باید معیارهای استفاده از DApp را تجزیه و تحلیل کنند. برخی از برنامه‌ها، مانند بازی‌ها به سپرده‌های بزرگ نیاز ندارند، بنابراین این معیار در آن موارد غیرقابل استناد است.


قیمت با پیروی از فاندامنتال‌ها نزول کرد

اگرچه TVL اولانچ از شبکه‌های رقیب Dapp بهتر عمل کرده است، اما کاهش استفاده از شبکه نگران‌کننده است. به عنوان مثال، ۹۳۱۳۰ آدرس فعال Trader Joe (یک پلتفرم معاملاتی در شبکه آوالانچ) کمتر از برنامه پیشرو دیفای در شبکه پالیگان، یعنی QuickSwap است که دارای ۱۶۱،۰۴۰ کاربر فعال است. داده‌های بالا حاکی از آن است که اولانچ تضعیف شده و ممکن است توضیح دهد که چرا قیمت AVAX در ۳۰ روز ۴۵ درصد سقوط کرده است. سرمایه‌گذاران احتمالا تا زمانی که معیارهای استفاده از شبکه، به ‌ویژه تعداد آدرس‌های فعال در دیفای بهبود نیابند، نسبت به حمایت ۱۴.۸۰ دلاری با شک و تردید عمل خواهند کرد.


انتهای خبر

0
0