بتاسهم
1400/11/25
09:45
مجمع #تاپکیش 📌 به گزارش همفکران مجمع سالیانه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با حضور ۶۸ درصدی سهامداران در حال برگزاری است... نکات مهم مطرح شده ...

مجمع


#تاپکیش



📌 به گزارش همفکران مجمع سالیانه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با حضور ۶۸ درصدی سهامداران در حال برگزاری است...



نکات مهم مطرح شده در این جلسه:


✅ شرکت یک عملکرد ۸۵۰ میلیارد تومانی را در سال مالی مذکور داشته است. بازنگری ساختار سازمانی، اخذ مجوزها، افزایش دارایی ها، فعالیت در حوزه های جدید و ایجاد ظرفیت‌های تولیدی و خدماتی از اقدامات مهم سال مالی ۱۴۰۰ به شمار می‌رود.



✅ افزایش سهم خارج از گروه از کارهای مهم هیئت مدیره شرکت بود.



✅ دو ملک در خیابان میرداماد و اتحاد خریداری شد. بازسازی ساختمان مرکزی واقع در میرداماد و استقرار شرکت در محل مذکور، اقدام به بازسازی ساختمان فنی واقع در خیابان اتحاد جهت تجمیع واحدهای پراکنده فنی و خدماتی، اخذ مجوز نهایی و پروانه ساخت ملک سپیدار، ایجاد ارزش افزوده برای آن و تامین تجهیزات خط تولید از جمله اقدامات مربوط به افزایش دارایی‌های شرکت است.



✅ تولیدات انواع پایانه‌های فروش و تولید، توسعه نرم‌افزار و تولید ماشین حساب، تولید ماژول نت باکس، تولید آداپتور و پاور پایانه فروش، افزایش ظرفیت خط تعمیرات پایانه‌های فروش، افزایش ظرفیت چاپ و برش و بسته‌بندی رول کاغذ از جمله اقدامات شرکت جهت ایجاد ظرفیت‌های تولیدی و خدماتی بود.



انتهای خبر

0
0