آکادمی هلاکوئی
1401/06/09
15:00
افزایش شدید هش ریت اتریوم کلاسیک

بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده…

بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط محقق بیت وایز اینوست، Gayatri Dhumal، اتریوم کلاسیک (ETC) از ژوئن(خرداد) ۸۳ درصد افزایش هش ریت را تجربه کرده است.


در همان زمان، هش اتریوم (ETH) قبل از ارتقای پیش روی ادغام ۱۱ درصد کاهش یافته است.


اتریوم کلاسیک بیشترین سود را از خروج مداوم ماینرهای اتریوم برده است. در اواخر جولای،این هارد فورک بحث برانگیز تاییدیه ای از Vitalik Buterin خالق اتریوم دریافت کرد. برنامه نویس کانادایی آن را به عنوان یک جایگزین “خوب” برای ماینرها توصیف کرد. توکن ETC پس از اعلام سرمایه گذاری ۱۰ میلیون دلاری Antpool در این زنجیره، توسط لئون Lv، افزایش قابل توجهی را تجربه کرد.


در عین حال، تلاش هایی برای راه اندازی هارد فورک های جدید برای ماینرها انجام می شود. با این حال، به دلیل عدم پشتیبانی صرافی‌ها و اپلیکیشنهای غیرمتمرکز بزرگ، بسیار بعید است توکن‌های اثبات کار جدید مورد توجه قرار گیرند.


در اوایل این ماه، یکی از بنیانگذاران اتریوم گفت که “تقریبا همه” از انتقال اتریوم به اثبات سهام حمایت می کنند.


به‌طور گسترده انتظار می‌رود که ارتقای اصلی نرم‌افزار اتریوم پس از سال‌ها تاخیر در اواسط سپتامبر رخ دهد. انتظار می‌رود که فورک کلاسیک اتریوم از این به‌روزرسانی سود ببرد.


شبکه اتریوم در سال ۲۰۱۶ به دنبال حمله DAO به دو زنجیره مجزا تقسیم شد، که همچنان یکی از مهم‌ترین رویدادهای هک در تاریخ ارزهای دیجیتال است. اتریوم کلاسیک توسط آن دسته از اعضای جامعه ایجاد شد که می خواستند زنجیره هک شده قدیمی را حفظ کنند.


در آگوست ۲۰۲۰(مرداد۱۳۹۹)، زنجیره اتریوم کلاسیک در یک هفته مورد چند حمله ۵۱ درصدی قرار گرفت که باعث شد بسیاری امنیت آن را زیر سوال ببرند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0