بورسینه
1400/07/03
10:26
🔹در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۴۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیس...

🔹در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۴۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۲۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #کدما، #کالا و #فرابورس به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت معدنی دماوند حدود ۲۴۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #شکام، #توسن و #شبندر در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۶۰میلیارد تومان (۶۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۶۰میلیارد تومان (۷۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف #ثقزوی به ۶.۵درصد کل تعداد سهام آن می رسد.



🔹«استخراج کانه‌های فلزی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۲۴۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای واسط» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۱۹۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فرآورده‌های نفتی» با تقاضای خرید ۱۴۰میلیارد تومانی همراه است.



🔹این جدول حدود ۵۹درصد از هزار و ۳۷۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۲۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۶۲۵میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0