بورس پرس
1401/02/12
00:00
مجوز افزایش سرمایه ۶۰، ۱۰۰، ۱۱۴ و ۱۵۰ درصدی چهار شرکت صادر شد

چهار شرکت بورسی و فرابورسی ،مجوز افزایش سرمایه ۶۰، ۱۱۴، ۱۰۰ و ۱۵۰ درصدی را از سه محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت های پخش هجرت، آرتاویل تایر، گسترش سرمایه گذاری ایرانیان و قند مرودشت به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۶۰، ۱۱۴، ۱۰۰ و ۱۵۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


براین اساس، "هجرت" سرمایه فعلی را از ۱۰۰ به ۱۶۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای ا جرای طرح توسعه و ایجاد مراکز توزیع جدید (شهرهای اهواز و مشهد) اعمال می شود.


سرمایه فعلی "پارتا" هم از ۲۲۰.۲ به ۴۷۱ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.


همچنین "وگستر" سرمایه فعلی را از ۴۰ به ۸۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اصلاح ساختار مالی، افزایش و بهبود پرتفوی سرمایه‌گذاری ها اعمال می شود.


در این میان، سرمایه فعلی "قمرو" هم از ۴۰ به ۱۰۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف ا صلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده، می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0