بورس پرس
1400/06/17
00:00
تفاهم نامه "افق" برای خرید اقساطی بازنشستگان تا سقف ۱.۵ میلیون تومان

صندوق بازنشستگی کشوری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با انعقاد تفاهم‌نامه ای امکان خرید اقساطی بازنشستگان تا سقف ۱.۵ میلیون تومان را فراهم کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با انعقاد تفاهم‌نامه ای امکان خرید اقساطی بازنشستگان تا سقف ۱.۵ میلیون تومان از این فروشگاه را فراهم کردند.


بر اساس این تفاهم‌نامه که با هدف تکریم بازنشستگان و قدردانی از سال ها تلاش و زحمات آنها منعقد شده، بازنشستگان کشوری می‌توانند بصورت اقساطی و بدون بهره تا سقف ۱.۵ میلیون تومان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش خرید کرده و علاوه بر تخفیفات همیشگی افق کوروش، محصولات هلدینگ شیر ایران (پگاه) را نیز با ۱۸ درصد تخفیف مازاد خریداری کنند.


با هدف سهولت استفاده بازنشستگان کشوری از امکان خرید اعتباری از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش فرایند خرید اعتباری در نهایت سادگی و سرعت طراحی شده است. جهت استفاده از این خدمت، بازنشستگان در هنگام مراجعه به صندوق تمایل را به خرید اعتباری اعلام کرده و از طریق کارت حقوق (سپهر کارت صادرات) فرایند شناسایی انجام و صرفا با پرداخت ۵ درصد از کل خرید، بقیه مبلغ تا سقف ۱.۵ میلیون تومان در سه قسط مساوی بصورت ماهانه و بدون بهره از حقوق آنها کسر خواهد شد.


با توجه به اینکه نزدیک به سه هزار شعبه فروشگاهی افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای داخلی در تمامی استان ها و در ۴۵۰ شهر با تنوع کالایی بیش از ۳۵۰۰ کالای مختلف به فعالیت مشغول هستند، بازنشستگان کشوری می‌توانند به آسانی و با مراجعه به نزدیک ترین شعبه فروشگاهی افق کوروش که در همسایگی آنها قرار دارد، نیازهای مختلف را تهیه و تامین کنند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0