اقتصاد آنلاین
1400/05/05
15:09
ترافیک فروش در خگستر

در معاملات بورس امروز خگستر با افت پنج درصدی قیمت ۲,۵۷۴را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این سهم به رقم ۵۱۵میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «خگستر» را از اینجا دنبال کنید


اقتصادآنلاین - هانا پاکمند ؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با افت پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.


سهام شرکت گسترش سرمایه‌گذری ایران خودرو در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۵۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود چهار و نیم درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۹۸میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۵۷۴ریال آغاز خواهد کرد.


در معاملات امروز خگستر حقوقی‌ها هزار و ۷۵۰میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۵۱هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از سه میلیون و ۲۶۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۴۲هزار واحد و حقوقی‌ها یک میلیون و ۲۰۰هزار واحد به فروش رساندند.


ارزش معاملات امروز خگستر به رقم ۵۱۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۰درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و ۱۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۱۹۷میلیون برگه سهم (۹۹درصد) را اشخاص حقیقی به فروش رساندند.


گفتنی است خگستر با ثبت افت پنج درصدی برای سومین روز متوالی با زیان همراه شد و با صف فروش ۵۰میلیون واحدی به معاملات خود پایان داد.


برای مشاهده تصویردر اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خگستر
انتهای خبر

0
0