اخبار سایت بورس تهران
1400/09/27
10:24
انتقال سومین ۵ درصد سهام در نمادهای متعلق به شرکت های بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالا ایران و بورس انرژی ایران متعلق به سهامداران از دسته نهادهای مالی، کارگزاران، فعالان به دسته سایر اشخاص

مدیر عملیات بازار بورس تهران از انتقال سومین ۵ درصد از سهام شرکت های بورس اوراق بهادار ،بورس کالای ایران،بورس انرژی ایران از دسته سهامداران دسته نهادهای مالی،کارگزاران، فعالان به دسته سایر اشخاص در روز ۴شنبه مورخ۲۴/ ۰۹ / ۱۴۰۰ صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران، مریم کشمیری مدیر عملیات بازار بورس تهران از انتقال ۵ درصد سوم از سهام شرکت های بورس اوراق بهادار ،بورس کالای ایران،بورس انرژی ایران از دسته سهامداران دسته نهادهای مالی ، کارگزاران و فعالان به دسته سایر اشخاص خبر داد و اظهار داشت: این اقدام عطف به نامه شماره ۹۵۲۴۳ / ۱۲۲ مورخ ۲۲/ ۰۹ / ۱۴۰۰ سرپرست محترم مدیریت نظارت بر بورس ها در راستای اجرای بند ۵ هفتصد و بیست و پنجمین صورتجلسه هیات مدیره محترم سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با ادغام نمادهای معاملاتی بورس ها انجام شد.


وی تصریح کرد: این انتقال در راستای اجرای تدریجی مصوبه مزبور صورت پذیرفته و در روز جاری معامله برای آنها در نمادهای " بورس" ، "کالا" و انرژی۳ فراهم شده است.


کشمیری در پایان خاطرنشان کرد: این ۵ درصد شامل سهام کلیه سهامداران مربوطه می شود. در واقع هر دارایی که در نمادهای دیگر قرار داشته است ۵ درصد از آن به نمادهای سایر اشخاص منتقل شده است و‌هم اکنون در نماد سایر اشخاص قابل معامله است.


انتهای خبر

0
0