رمزارز نیوز
1401/05/02
13:30
باز هم شایعه ورشکستگی صرافی کوکوین؟ این بار چرا؟

در چند وقت اخیر، شایعات زیادی در مورد ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال کوکوین (KuCoin) منتشر شده است. روز گذشته،… مطالعه مطلب ...

در چند وقت اخیر، شایعات زیادی در مورد ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال کوکوین (KuCoin) منتشر شده است.


روز گذشته، حساب کاربری otterooo در توییتر که در مورد تحولات بازار کریپتو توییت می‌کند، ادعا کرد که بر اساس اطلاعات به دست آمده از نیروهای داخلی، صرافی کوکوین ورشکسته شده و به دلیل ضرر ۵۰۰ میلیونی خود ناشی از سقوط پروژه ترا (Terra)، دارایی لازم برای بازخرید سپرده‌گذاران را ندارد.


در پاسخ به این ادعاها، جانی لیو (Johnny Lyu)، مدیرعامل کوکوین، تصریح کرد که اکثریت وجوه در کیف پول کوکوین متعلق به صرافی نیست، بلکه به کاربران تعلق دارد:


مسئولیت ما این است که آنها را ایمن نگه داریم و اطمینان حاصل کنیم که کاربران همیشه می‌توانند هر زمان که بخواهند، وجوه خود را به طور کامل برداشت کنند. داشتن یک کیف پول LUNC لزوما به این معنی نیست که کوکوین، توکن‌های LUNC زیادی در اختیار دارد، و من مطمئن هستم که تفاوت بین این دو، آشکار است.


وی در ادامه توضیح داد که این صرافی هیچ ارتباطی با پروژه‌های شکست‌خورده ترا، تری اروز کپیتال (۳AC) یا بابل (Babel) ندارد و تهدید کرد علیه کسانی که سعی در گسترش FUD (ترس، عدم قطعیت و تردید) و بدگویی در مورد کوکوین دارند، به صورت قانونی اقدام خواهد کرد.


انتهای خبر

0
0