خصوصی ثروت آفرین فیروزه
1401/06/16
00:00
فراخوان تادیه 35 درصد ارزش اسمی واحدهای سرمایه گذاری

بسمه تعالی


فراخوان تادیه ۳۵ درصد مبلغ اسمی واحدهای صندوق سرمایه­گذاری خصوصی ثروت­آفرین فیروزه


به‌اطلاع می‌ر‌ساند به‌استناد مجوز فعالیت شمارة ۷۹۶۵۸/۱۲۲ مورخ ۱۰/۱۲/۱۳۹۹ سازمان بورس و اوراق بهادار و بر اساس ماده ۱۸ اساسنامه و بند ۱۴ امیدنامه، مقرر گردید طی فراخوان عمومی نسبت به جذب ۳۵ درصد از مبلغ اسمی واحدهای سرمایه گذاری در تعهد سرمایه­گذاران صندوق سرمایه ­ گذاری خصوصی ثروت­آفرین فیروزه به مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال به ‌شرح زیر اقدام میگردد:


۱) سرمایه صندوق: ۱,۰۰۰میلیارد ریال،


۲) تعداد واحدهای عرضه شده: ۱,۰۰۰,۰۰۰ واحد،


۳) ارزش اسمی هر واحد صندوق: ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال،


۴) مبلغ قابل تادیه هر واحد: ۳۵۰،۰۰۰ ریال،


۵) مبلغ فراخوان: ۳۵ ٪ مبلغ اسمی سرمایه معادل ۳۵۰ میلیارد ریال،


سرمایه­گذاران موظفند طبق تکلیف اساسنامه در زمان تعیین شده مبلغ فراخوان شده را تادیه نمایند. در صورتیکه هر یک از سرمایه­گذاران در زمان مقرر مبلغ فراخوان شده را تادیه ننمایند و یا به هر دلیل تادیه مبلغ مذکور برای ایشان امکان­پذیر نباشد، مدیر صندوق باید بر اساس رویه زیر اقدام نماید:


پس از انقضای مهلت تعیین شده، هر مبلغ که تادیه نشده باشد، دارندگان واحدهای سرمایه­گذاری موظف خواهند بود علاوه بر مبلغ تادیه نشده، خسارت دیرکرد از قرار نرخ رسمی سود کارمزد شبکه بانکی (یک ساله) به علاوه چهار درصد در سال را نیز پرداخت کنند. اگر مبلغ تادیه نشده و خسارت تاخیر آن پرداخت نشود، اخطار کتبی از طرف مدیر صندوق به صاحب واحدهای سرمایه گذاری داده خواهد شد. در صورت گذشت ۳۰ روز از اخطار کتبی، اگر مبلغ مورد مطالبه و خسارت تاخیر آن پرداخت نشود، آگهی فروش این واحدها، فقط یک نوبت در روزنامه کثیر­الانشار اطلاعات منتشر خواهد شد، که در صورت عدم پرداخت مبلغ تادیه نشده، خسارت­ها و هزینه­ها قبل از تاریخ اعلام شده در آگهی، مدیر صندوق این گونه واحدهای سرمایه­گذاری را بر اساس رویه فرابورس ایران در بازار و یا به صورت مزایده به فروش خواهد رساند. از مبلغ حاصل از فروش واحدهای سرمایه­گذاری ابتدا کلیه هزینه­های ایجاد شده برداشت گردیده و در صورتیکه خالص حاصل فروش از بدهی صاحب واحدهای سرمایه­گذاری (بابت اصل و هزینه­ها و خسارت دیرکرد) بیشتر باشد مازاد به وی پرداخت می­شود.


مهلت فراخوان

از ۱۹/۰۶/۱۴۰۱ الی ۱۷/۰۷/۱۴۰۱

مهلت واریز بعد از اخطار کتبی (اصل مبلغ تادیه نشده به همراه جریمه تاخیر)

از ۱۸/۰۷/۱۴۰۱ الی ۱۷/۰۸/۱۴۰۱

مهلت واریز بعد از آگهی روزنامه کثیر الانتشار (اصل مبلغ تادیه نشده به همراه جریمه تاخیر و هزینه های تحمیل شده)

از ۱۸/۰۸/۱۴۰۱ الی ۲۱/۰۸/۱۴۰۱

مهلت فروش واحدهای تادیه نشده در فرابورس ایران

از ۲۲/۰۸/۱۴۰۱ الی ۲۵/۰۸/۱۴۰۱



۶) سایر شرایطی که در امیدنامه و اساسنامه صندوق تعیین نشده است مطابق قوانین جاری کشور خواهد بود.


۷) دارندگان واحدهای سرمایه­گذاری صندوق خصوصی، می‌بایست ظرف مهلت مقرر مبلغ ۳۵ درصد از بهای اسمی واحدهای صندوق را به حساب شمارة ۱-۱۴۵۱۶۰۵۹-۸۱۰۰-۳۳۰ (شبا IR۸۲۰۵۷۰۰۳۳۰۸۱۰۱۴۵۱۶۰۵۹۱۰۱ ) به نام صندوق سرمایه گذاری خصوصی ثروت آفرین فیروزه نزد بانک پاسارگاد شعبه یاسر کد ۳۳۰ واریز و رسید بانکی مربوطه را به آدرس ایمیل servat@iidic.com ارسال نمایند.



مدیر صندوق سرمایه گذاری خصوصی ثروت آفرین فیروزه


از ۲۲/۰۸/۱۴۰۱ الی ۲۵/۰۸/۱۴۰۱


انتهای خبر

0
0