آکادمی هلاکوئی
1400/10/11
18:10
ریپل با شروع ۲۰۲۲، ۱ میلیارد XRP را از کیف پول امانی خود آزاد می کند

ردیاب ارزهای دیجیتال Whale Alert گزارش داده است…

ردیاب ارزهای دیجیتال Whale Alert گزارش داده است که حدود ده ساعت پیش، در اول ژانویه ۲۰۲۲، غول فناوری ریپل دست خود را در جیب کرده تا یک میلیارد توکن XRP آزاد کند.


ریپل یک میلیارد XRP را آزاد می کند


این یک روش منظم است که در روز اول هر ماه انجام می شود. در چند سال گذشته، این عرضه ها در دو تراکنش انجام شده است که هر کدام ۵۰۰ میلیون کوین را حمل می کردند.


این عرضه های امانی برنامه‌ریزی شده‌اند و از سال ۲۰۱۷ به‌طور خودکار انجام می شوند. برنامه این بود که به تدریج ۵۵ میلیارد XRP از کیف پول امانی منتقل شود، بنابراین این انتقال‌های ماهانه احتمالا امسال به پایان می‌رسد.


به عنوان یک قاعده، ریپل سپس ۸۰۰ یا ۹۰۰ میلیون را به صورت امانی برمی‌گرداند و از مبالغ باقی مانده برای پوشش هزینه‌های عملیاتی خود، ارسال به مشتریان و سایر موسسات مالی و همچنین پشتیبانی از نقدینگی ریپل با ارسال XRP به صرافی‌های رمزارزی استفاده می‌کند.


به طور کلی، یک میلیارد XRP آزاد شده برابر با ۸۳۵،۱۴۰،۷۱۸ دلار است. زمانی که این عرضه های امانی چهار سال پیش آغاز شد، بسیاری از اعضای جامعه XRP می‌ترسیدند که قیمت XRP را پایین بیاورند و حتی درخواستی را در Change.org شروع کردند تا از ریپل بخواهند که آزاد سازی کوین ها را متوقف کند. با این حال، به مرور مشخص شد که این کوین های آزاد شده به هیچ وجه بر قیمت تاثیر نمی گذارد.


2022 01 01 17 48 17 Ripple Unleashes 1 Billion XRP from Escrow as 2022 Kicks Off - ریپل با شروع 2022، 1 میلیارد XRP را از کیف پول امانی خود آزاد می کند

ریپل XRP را به راهرو ODL می فرستد، Btistamp تقریبا ۲۰۰ میلیون XRP را جابجا می کند


حدود چهارده ساعت پیش، Whale Alert همچنین دو انتقال XRP را شناسایی کرد که هر کدام بیست میلیون کوین را حمل می کردند. اولین مورد توسط ریپل به پلتفرم ODL خود در فیلیپین – صرافی Coins.ph – از طریق یکی از کیف پول های آن انجام شد. این یکی اغلب برای ارسال XRP به کیف پول های خارجی استفاده می شود.


با انتقال دوم، صرافی Bittrex مستقر در ایالات متحده، بیست میلیون XRP را به پلتفرم معاملاتی Bitstamp فرستاد. Bitstamp محل اجرای ODL ریپل در اروپا است.


جدای از آن، در ۳۱ دسامبر (۱۰ دی)، همانطور که از داده های ارائه شده توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل Bithomp مشخص است، ۱۷۷,۱۴۹,۶۸۰ XRP (به ارزش ۱۴۹,۱۸۶,۲۷۰ دلار) توسط Bitstamp بین کیف پول های خود جابجا شد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0