مبین تحلیل
1400/03/05
22:52
#کدالبان قسمت دوم ✅گزارشات ماهانه: 🔶#بوعلی : عملکردی تولیدی مشابه با ماه قبل اما مقدار فروش تقریبا 3 برابر در مقایسه با ماه گذشته، در محصولات ک...

#کدالبان


قسمت دوم



✅گزارشات ماهانه:



🔶#بوعلی : عملکردی تولیدی مشابه با ماه قبل اما مقدار فروش تقریبا ۳ برابر در مقایسه با ماه گذشته، در محصولات کاهش نرخ اندکی بوده و در نهایت مبلغ فروش تقریبا ۳ برابر شده که اثر افزایش مقدار فروش را نشان می دهد.



🔶#شرانل : در مقایسه با ماه قبل رشد تقریبا ۵۰ درصدی در مقدار فروش و تولید و رشد نرخ در برخی از محصولات تا ۳۵ درصد، سبب رشد تقریبا ۵۰ درصدی در مبلغ فروش شده است.



🔶#شنفت : در مقایسه با ماه قبل رشد ۷ درصدی در مقدار تولید اما کاهش ۲۵ درصدی در مقدار فروش در کنار کاهش اندک نرخ در اکثر محصولات، سبب کاهش ۱۵ درصدی در مبلغ فروش در مقایسه با ماه قبل شده است.




🔶#شفن : رشد ۳۳ درصدی در مقدار تولید و کاهش و افزایش هایی در فروش محصولات مختلف( از جمله رشد فروش استیک اسید و کاهش در فروش متانول) در مقایسه با ماه گذشته، و عدم تغییر آن چنانی در نرخ محصولات، سبب رشد ۲۰ درصدی مبلغ فروش شده است.



🔶#شبهرن : رشد ۲۰ درصدی در تولید و فروش ۲.۳ برابری در مقایسه با ماه گذشته، در کنار افزایش اندک در نرخ ها سبب رشد ۱۰۰ درصدی مبلغ فروش در مقایسه با ماه گذشته می باشد.



➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0