اماکو (مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر)
1399/11/20
07:57
⚡️چند خبر مهم 1️⃣ قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی پس از هفته ها کاهش با افزایش بیش از ۵۰۹۰ ریالی به دلار ۲۳۲۶۸۶...

⚡️چند خبر مهم



۱️⃣ قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی پس از هفته ها کاهش با افزایش بیش از ۵۰۹۰ ریالی به دلار ۲۳۲۶۸۶ ریالی اعلام شد.



۲️⃣بهزاد محمدی معاون وزیر نفت از تولید ۸۰ میلیون تن محصولات پتروشیمی در سال جاری خبر داد و گفت: تا ۵ سال آینده ظرفیت تولید به ۲۱ میلیون تن می رسد.



۳️⃣ایمیدرو پیش بینی کرد با بومی‌سازی صنایع معدنی در بخش قطعات و تجهیرات تولید و طرح های توسعه ای، یک میلیارد دلار صرفه جویی خواهد شد .



۴️⃣اسد کرمی نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به وضعیت بازار خودرو،آخرین قیمت چندمحصول پرفروش را اعلام کرد و از احتمال افزایش قیمت خودرو تا هفته آینده خبر داد.



۵️⃣مازیار بیگلو دبیر انجمن قطعه‌سازان و مجموعه‌های خودرو، اوراق گام را راهکار مناسبی برای تادیه بخشی از مطالبات قطعه‌سازان عنوان کرد و گفت: بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مطالبات قطعه‌سازان از این طریق قابل وصول خواهد بود.



۶️⃣پس از گذشت نزدیک به یک سال از درخواست تسهیلات سریع برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد که این درخواست ایران را کماکان در دست بررسی دارد.



۷️⃣بایدن رئیس جمهور آمریکا: آمریکا تحریم‌ها را برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره لغو نمی‌کند و ابتدا ایران باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کند.



www.emaco.pro

انتهای خبر

0
0