فرارسانه
1401/02/11
16:22
📆استراحت بازار در آستانه تعطیلات عید (یک‌شنبه 11 اردیبهشت 1401) ✅1800 میلیارد تومان سهام در بازار فرابورس خریدوفروش شد 📌در معاملات روز یک‌شنبه با...

📆استراحت بازار در آستانه تعطیلات عید (یک‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱)



✅۱۸۰۰ میلیارد تومان سهام در بازار فرابورس خریدوفروش شد



📌در معاملات روز یک‌شنبه بازارهای فرابورس بالغ‌بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان برگه سهم خریدوفروش شد.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، طی معاملات روز جاری (یک‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه) نزدیک به ۱۷۸ هزار میلیارد تومان انواع اوراق مالی در بازارهای فرابورس دادوستد شد که بیشتر از ۱۷۴ هزار میلیارد تومان آن متعلق به عملیات بازار باز بانک مرکزی بود.



گفتنی است امروز ۵.۷ میلیارد ورقه دارایی مالی در ۳۲۰ هزار نوبت دست‌به‌دست شده که ۳.۳ میلیارد آن متعلق به سهام است. ارزش مبادلات سهام در بازار روز جاری یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است. همچنین بیش از ۶.۵ برگه اوراق مالی اسلامی به ارزش ۵۱۵ میلیارد تومان دادوستد شد. در جریان عملیات بازار باز هم ۱.۹ میلیارد برگه به ارزش ۱۷۴ هزار میلیارد تومان مورد خریدوفروش قرار گرفت.



در پایان معاملات امروز شاخص کل آیفکس ۳۵ واحد افت کرد و در عدد ۲۰ هزار و ۹۴۰ قرار گرفت. نمادهای آریا، سمگا، صبا و زاگرس با بیشترین اثر منفی بر آیفکس، افت این متغیر را رقم زدند.


در مقابل نمادهای بپاس، غصینو و وملل با اثر مثبت بر شاخص، مانع افت بیشتر آن شدند.



صدرنشینی بازار سهام فرابورس هم در پایان معاملات امروز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای ودی، مفاخر، زماهان، زگلدشت، فولای، حپارسا و وکبهمن بود. در مقابل سهام غگلستا، زنگان، ریشمک، وآوا، کاسپین، داوه و درهآور بیشترین افت قیمت را داشتند.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0