رمزارز نیوز
1401/04/07
15:00
چرا سلسیوس همچنان پاداش می‌دهد اما اجازه برداشت نه؟!

کاربران رمزارز در توییتر می‌گویند از اینکه پلتفرم سلسیوس (Celsius) علی‌رغم توقف برداشت‌ها، همچنان به پرداخت… مطالعه مطلب ...

کاربران رمزارز در توییتر می‌گویند از اینکه پلتفرم سلسیوس (Celsius) علی‌رغم توقف برداشت‌ها، همچنان به پرداخت پاداش‌های هفتگی‌اش ادامه می‌دهد، گیج شده‌اند. پس از اعلام توقف برداشت‌ها از سوی سلسیوس در تاریخ ۱۳ ژوئن، گزارش‌هایی مبنی بر مشکلات این شرکت در خصوص تامین نقدینگی و احتمال ورشکستگی‌اش نیز منتشر شد.


مدیرعامل و یکی از سرمایه‌گذاران پلتفرم سرمایه‌گذاری آنلاین BnkToTheFuture، خطاب به ۵۹۳۰۰ فالوور خود در توییتر گفته که دریافت ۴۰۰۰ دلار پاداش، درحالی‌که در برداشت آن‌ها ناتوان است، او را سردرگم کرده است. برخی کاربران نیز این رفتار سلسیوس را توهین‌آمیز خوانده‌اند.


علاوه بر این، وب‌سایت سلسیوس همچنان سود سالانه تا ۱۸٫۶۳ درصد را برای سپرده‌گذاری‌های ارز دیجیتال و ۱۰ درصد پاداش برای اولین سپرده‌ها تا سقف ۲۵۰ هزار دلار را تبلیغ می‌کند. توکن بومی پلتفرم دیفای Synthetix به نام SNX تنها توکنی است که در شرایط حاضر، توسط سلسیوس این سود را دریافت می‌کند. استیبل کوین‌های برتر نیز حدود ۹ درصد سود سالانه دریافت می‌کنند. در حالی‌که این عدد برای پولکادات و پالیگان به ترتیب برابر با ۱۱٫۸۷ و ۹٫۵۲ درصد است.


در حالی که سلسیوس در حال کمک گرفتن از وکلای متعدد برای فرار از ورشکستگی است، از روز دوشنبه، شایعاتی مبنی بر تلاش الکس ماشینسکی (Alex Mashinksy)، مدیر این پلتفرم برای خروج از آمریکا و توقف او توسط پلیس منتشر شده که البته این اخبار، توسط سلسیوس رد شده‌اند.


دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس میتونی ۳۰,۰۰۰ شیبا جایزه هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0