بورس پرس
1399/11/28
00:00
رویدادهای مهم ۵ شرکت درباره مناقصه، تحصیل ملک،افزایش قیمت و رشد درآمد

ماشین سازی اراک، داروسازی زهراوی،مارگارین،صنعتی بهشهر، قطعات فولادی و تایدواتر از رویدادهای مهم برنده شدن در مناقصه ، تکلیف مطالبات سنواتی ، افزایش قیمت فروش و رشد درآمد خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان آخرین شفاف سازی ناشران بورسی درباره رویدادهای مهم ، شرکت های ماشین سازی اراک ، داروسازی زهراوی، مارگارین و صنعتی بهشهر ، نورد و تولید قطعات فولادی و تایدواتر ، توضیحاتی اعلام کردند.


ماشین سازی اراک : طبق ابلاغ ۲۷ بهمن فرماندهی آماد و پشتیبانی مرکز نزاجا ، برنده مناقصه ساخت ۵۴ سطحه میانی پل شناور PMP به مبلغ بیش از ۸۸.۹ میلیارد تومان با مدت اجرای ۲۰ ماهه شد.


داروسازی زهراوی : در راستای تعیین تکلیف مطالبات سنواتی از شرکت توسعه دارویی رسا، پیگیری های مستمر حقوقی منجر به انعقاد قرارداد تحصیل ملک به نفع شاکیان پرونده از جمله این شرکت شد. در این خصوص طبق استانداردهای حسابداری، پس از تکمیل فرایند مالکیت و تصرف ملک، نسبت به انعکاس رویدادهای مالی مربوطه در حساب های شرکت اقدام لازم صورت خواهد گرفت.


مارگارین و صنعتی بهشهر : براساس اعلام سازمان حمایت ، مقرر شد قیمت مصوب انواع روغن ساخته شده و حلب از ۲۶ بهمن تغییر یابد و ۱۳.۹ درصد بر قیمت ها بر اساس واردات با ارز یارانه ای (هر دلار معادل ۴ هزار و ۲۲۰ تومان ) است. این افزایش نرخ بابت جبران بخشی از هزینه های افزایش یافته بوده و ۱۰ و ۶ تا ۷ درصد از فروش محصولات پیش بینی شده مارگارین و صنعتی بهشهر شامل انواع حلب و پلاستیک است .


نورد و تولید قطعات فولادی: هیات مدیره شرکت با پیشنهاد افزایش سرمایه از مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها (زمین و ساختمان) موافقت کرد . تعیین مبلغ و درصد افزایش سرمایه پس از اتمام ارزیابی دارایی ها (زمین و ساختمان) توسط هیات کارشناسان رسمی دادگستری و تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه است .


تایدواتر : افزایش درآمد ۵۴ میلیارد تومانی ناشی از رشد قرارداد اجاره ماهانه ماشین آلات در هرمزگان ( از ۲۹.۳ به ۳۲.۳ میلیارد تومان) و در خوزستان (بصورت ماهانه از ۴.۷ به ۷.۷ میلیارد تومان ) و از این بابت سود ناخالص شرکت به میزان مبلغ تعدیل درآمد برای دوره ۹ ماه سال مالی جاری افزایش می یابد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0